اخبار نساجی

مدیریت منسجم عامل موفقیت بنگاه اقتصادی

 

مهارت در جذب و نگهداری شایسته‌ترین سرمایه‌های انسانی و مهارت‌های مربیگری، توانمند سازی و جانشین پروری در مدیریت موفق یک بنگاه اقتصادی موثر است.

شایق، استاد دانشگاه، گفت: مهارت ایجاد فرهنگ مدیریتی منسجم، خرد جمعی و ارتقای روحیه کار تیمی میان مدیران و در گستره سازمان و مهارت تمرکزبر فرصت‌ها در عوض تمرکز بر مشکلات از ویژگی یک مدیر حرفه‌ای است.

وی ادامه داد: مهارت در جذب و نگهداری شایسته‌ترین سرمایه‌های انسانی و مهارت‌های مربیگری، توانمند سازی و جانشین پروری از دیگر ویژگی مدیران موفق برشمرد.

وی افزود: مهارت پرورش ویژگی‌ها را مانند روحیه داوطلبی و پذیرش مسئولیت، قاطعیت حرفه‌ای و بیان کارشناسانه، صداقت موثرترین عامل موفقیت و داشتن برنامه عمل برای انجام و پیگیری امور در گستره هر سازمان اقتصادی لازم است.

وی اضافه کرد: فلسفه راهبردی مدیران سرمایه‌های انسانی شامل اعتقاد به سازمان بعنوان دانشگاهی برای ساختن انسان‌های حرفه‌ای، اعتقاد به پرورش مدیران توانمند برای سازمان است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: صنعت و جامعه، اعتقاد به هوش هیجانی و تاثیرآن درپرورش سرمایه‌های انسانی، اعتقاد به سرمایه‌های انسانی بعنوان موتور محرکه سازمان، اعتقاد به شایسته سالاری و جذب سرمایه‌های توسعه یافته کمکی شگرف در رشد سرمایه انسانی است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×