اخبار نساجی

سرمایه‌گذاری ۲۲ هزار میلیارد ریالی در بنادر کشور

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

سرمایه‌گذاری 22 هزار میلیارد ریالی در بنادر کشور

معاون امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر و دریانوردی از رشد سرمایه گذاری در بنادر ایران خبر داد و گفت: در سال گذشته ۲۲ هزار و ۹۴۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری در بنادر کشور انجام شد.

محسن صادقی فر در گفتگو با مهر در خصوص میزان سرمایه گذاری در بنادر کشور، اظهار داشت: در سال های اخیر میزان سرمایه گذاری در بنادر کشور افزایش یافته است به طوریکه جذب سرمایه در بخش بندری از یک هزار و ۵۴۴ میلیارد ریال در سال ۱۳۸۳ به ۲۲ هزار و ۹۴۵  میلیارد ریال در سال ۹۰ رسیده است.

معاون امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر و دریانوردی تصریح کرد: سازمان سعی کرده تا بستر مناسبی را برای جذب سرمایه گذران بخش خصوصی مهیا کند، ضمن آنکه برنامه اصلی ما حضور این دسته از سرمایه گذاران در حوزه دریا است.

وی به شرایط سرمایه گذاری در حوزه بنادر اشاره کرد و گفت: در شرایط فعلی و با توجه به برنامه های توسعه ای بنادر منطقه، اقدامانی چون تدابیر لازم برای مواجهه با تحریمها، بهره گیری از ظرفیتهای ترانزیتی بنادر و ایجاد زمینه مناسب برای جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی ضروری است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

صادقی فر با اشاره به عملکرد حوزه بندری و دریایی در دیگر کشورها، افزود:  این حوزه از گردش مالی ده‌ها هزار میلیارد دلاری در دنیا برخوردار است و به طور متوسط ۹۰ درصد از تجارت جهانی در حوزه دریا انجام می شود، ضمن آنکه در اغلب کشورهای دنیا یک مزیت مطلق اقتصادی به شمار می رود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×