اخبار فرش ماشینیاخبار نساجی

سرمایه‌گذاری ترکیه در صنعت نساجی یزد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: تعدادی از سرمایه‌گذاران ترکیه از منطقه ویژه اقتصادی یزد بازدید کردند و برای سرمایه‌گذاری در بخش نساجی استان یزد ابراز تمایل کردند.

سید مسعود عظیمی، در حاشیه این بازدید اظهار کرد: تاکنون حدود ۴۰ واحد صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی یزد بهره‌برداری شده است این واحدها حضور صنایع نساجی در زمینه‌های مختلف، زمینه ایجاد واحدهای مرتبط با صنعت نساجی به ویژه در زمینه تکمیل پوشاک جین را توجیه‌پذیر کرده است.

 

به گزارش کهن به نقل از پایگاه خبری گسترش، عظیمی با توجه به مزیت‌های قانونی پیش‌بینی شده برای سرمایه‌گذاری خارجی در این منطقه و موقعیت جغرافیایی آن و فراهم بودن تمامی امکانات زیرساختی مانند آب، برق، گاز، فاضلاب، تلفن و… آمادگی برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی در منطقه وجود دارد.
وی با بیان پیشینه طولانی یزد در بخش نساجی تصریح کرد: تعداد زیادی واحدهای مرتبط با این صنعت در استان مشغول به فعالیت هستند و حضور سرمایه‌گذاران خارجی در منطقه ویژه اقتصادی یزد، می‌تواند زمینه تعامل و تکمیل زنجیره‌های تولید و تامین را در این رشته صنعتی فراهم کند.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی یزد ادامه داد: نزدیکی به فرودگاه بین‌المللی یزد، نزدیکی به راه آهن سراسری و قرار داشتن در مرکز کشور موقعیت راهبردی را برای این منطقه به وجود آورده است که موجب علاقه‌مندی سرمایه‌گذاران خارجی برای حضور در این منطقه ویژه می‌شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×