اخبار فرش ماشینی

بررسی مشکل گندزدایی پنبه های وارداتی از هندوستان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

مدت هاست که یکی از مسائلی که نساجان کشور همیشه با آن مواجه هستند تامین مواد اولیه مرغوب می باشد، به همین دلیل جلسه ای با حضور فعالان نساجی برگزار شد…

در تاریخ ۹۳/۱۰/۲۴ ساعت ۸/۳۰ صبح جلسه ای در مورد مشکلات صنعت نساجی از لحاظ تامین مواد اولیه با حضور خانم گلنار نصرالهی؛ مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک خانم گلنار نصرالهی، و مهندس ایزدی نجف آبادی؛ معاونت قرنطینه و بهداشت گیاهی، دکتر آهنگران؛ مدیرکل دفتر قرنطینه، مهندس چراغیان؛ مدیرکل دفتر پایش و تحلیل خطر، خانم مهندس مقدم؛ مدیر تدوین ضوابط استانداردها و برنامه های کنترل، محمدمهدی رئیس زاده؛ دبیرکل انجمن صنایع نساجی ایران، مهندس شهلایی عضو هیات مدیره انجمن و مهندس عمید معاون فنی انجمن معاون فنی انجمن و آقای بادامچی از فعالان حوزه نساجی در محل سازمان حفظ نباتات، برگزار گردید.

در این جلسه که حدود ۲ ساعت به طول انجامید در خصوص مشکلات صنعت نساجی از نظر تامین مواد اولیه به ویژه واردات پنبه از کشور هند در رابطه با قرنطینه و روش گندزدایی بحث و تبادل نظر به عمل آمد و در پایان راهکارهای اجرایی برون رفت از مشکلات برشمرده شده ارائه و مورد توافق حاضرین قرار گرفت.

مشروح مذاکرات متعاقبا به استحضار خواهد رسید.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×