اخبار نساجی

ساینا در کنار مدافعان سلامت و مردم ایران

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

با کمک جدید ۲۵ میلیارد ریالی ساینا به بیمارستان شهر، مجموع کمکهای ساینا در کمتر از یک ماه از مرز سی میلیارد ریال فراتر رفت. نهضت کمک رسانی ساینا به در حوزه سلامت همچنان ادامه دارد

به گزارش روابط عمومی مجتمع کارخانجات ساینا دلیجان، در پی وضعیت نگران کننده شیوع بیماری کرونا و محدودیت در ظرفیت، تجهیزات و خدمات بهداشتی درمانی به انبوه بیماران و در راستای وظایف و رسالت اجتماعی مجتمع کارخانجات ساینا و کمک به کادر درمان و افزایش ظرفیت پذیرش بیماران و تهیه تجهیزات مورد نیاز ، دکتر بهروز محمدی رئیس هیات مدیره مجتمع کارخانجات ساینا به همراه مهندس محمد اسماعیلی از مدیران ارشد این واحد تولیدی بزرگ شهرستان ،صبح چهارشنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۰ با همراهی مدیران بهداشت و درمان و بیمارستان ، ضمن بازدید از تخت های اهدایی ساینا ، از بخش های مختلف بیمارستان که در حال بهسازی ، بازسازی پایه ای و توسعه می باشد ، دیدن کردند .

بخش های جدیدVIP ، طرح توسعه ICU بیمارستان و طرح های توسعه ای بیمارستان از جمله بخش هایی بود که مورد بازدید قرار گرفت.

پس از این بازدید، به منظور تسریع در اقدامات عمرانی و طرح های توسعه ای بیمارستان به پیشنهاد دکتر بهروز محمدی، جلسه ای به فوریت در دفتر مجتمع کارخانجات ساینا تشکیل و نسبت به موارد مورد توافق و تعهدات ساینا تصمیمات لازم گرفته شد.

از جمله موارد مطرح شده و مهم در این جلسه ، طرح توسعه بخش آی سی یو جدید بیمارستان بود که مقرر شد شرکت ساینا با اختصاص مبلغ ۲۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال این طرح را پس از اقدامات قانونی از سوی مدیریت بهداشت و درمان بعنوان یادگار و باقیات صالحات به نیابت از سوی مادر بزرگوار اخوان محمدی بنام حاجیه خانم سیده فاطمه جلالی (همسر حاج خلیل الله محمدی از پیشکسوتان فرهنگ و صنعت شهرستان) تجهیز و به بهره برداری برسد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در ادامه این جلسه، دکتر وحیدکاشانی تبار ریاست بیمارستان امام صادق (ع)شهرستان دلیجان از نیاز مبرم آزمایشگاه بیمارستان شهر به دستگاه سل کانتر، به دلیل از کار افتادن دستگاه قبلی، جهت تسریع در پاسخ دهی آزمایشات بیماران خبر داد که دکتر بهروز محمدی رئیس هیئت مدیره این مجتمع بزرگ تولیدی صنعتی ، به نمایندگی از شرکت  مبلغ ۳/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال جهت خرید این دستگاه متقبل شد.

در بخش دیگری از توافق ساینا با بیمارستان ، به دنبال ارسال دستگاه دوم اکسیژن ساز ، شرکت ساینا هزینه های نصب و راه اندازی تا بهره برداری آن را به ارزش  ۱/۸۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال متقبل شد .

در بخش پایانی این توافق نامه ، مقرر شد شرکت ساینا به دلیل محدویت های اعتباری بخش حمل و نقل بیمارستان و رفع دغدغه های مدیریت بیمارستان، مبلغ ۳۰۰/۰۰۰/۰۰۰ریال به این بخش نیز کمک نماید .

لازم به ذکر است مجموع کمکهای شرکت ساینا پس از هزینه چهار میلیارد ریالی خرید تخت های مجهز جدید و هزینه یک میلیارد ریالی بابت حقوق و دستمزد نیروهای خدماتی بکار گیری شده در بیمارستان، از مرز ۳۰ میلیارد ریال گذشت .

لازم به ذکر است مدیران ارشد بهداشت و درمان دلیجان، لوح تقدیر ارسالی دانشگاه علوم پزشکی اراک را به نیابت از دکتر جمالیان،  به پاس اقدامات خیرخواهانه و خداپسندانه به دکتر بهروز محمدی اهدا کردند .

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×