اخبار نساجی

جزئیات جلسه وزیر اقتصاد با مدیران بانکی و بیمه‌ای / تزریق نقدینگی به بازار با خرید سهام

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

جزئیات جلسه وزیر اقتصاد با مدیران بانکی و بیمه‌ای / تزریق نقدینگی به بازار با خرید سهام

    مدیرعامل بانک ملی با اشاره به جلسه مدیران عامل چند بانک با وزیر امور اقتصادی و داریی، گفت: تصمیم بر این شد که در راستای حمایت از بازار سرمایه، صندوق مشترک توسعه بازار سرمایه تقویت شده و مبلغ قابل توجهی به بورس تزریق می‌شود.

عبدالناصر همتی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به جلسه دیروز مدیران عامل بانک‌های دولتی با وزیر اقتصاد و دارایی، اظهارداشت: در این جلسه تصمیم بر این شد که از طریق تقویت «صندوق مشترک توسعه بازار سرمایه» از بورس حمایت شود.

وی در پاسخ به این سوال که چه میزان اعتبار برای این منظور در نظر گرفته شده است،‌گفت: رقم قابل توجهی تزریق خواهد شد و با توجه به اینکه بازار، ‌سهام ارزنده‌ای دارد با خرید آنها توسط صندوق، نگرانی‌های به وجود آمده برای سهامداران برطرف می‌شود.

مدیرعامل بانک ملی با بیان اینکه با افزایش منابع این صندوق، سهام‌ خریداری خواهد شد، افزود: بانک‌های ملی، تجارت، ملت، سپه و همچنین بیمه مرکزی و بیمه ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار از نهادهای عضو این صندوق هستند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی با بیان اینکه دیگر بانک‌ها در این صندوق عضو نیستند، از تاکید طیب‌نیا وزیر اقتصاد و دارایی بر تقویت و حمایت از بازار سرمایه خبر داد و تصریح کرد: حمایت از بازار سرمایه هدف اصلی صندوق مشترک توسعه بازار سرمایه است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×