اخبار نساجی

اختصاص ۱۹ میلیارد تومان برای نیروگاه زباله‌سوز

 

استاندار مازندران از موافقت رئیس جمهور با اختصاص ۱۹ میلیارد تومان برای نیروگاه تولید برق از زباله در دو شهر مازندران خبر داد و درباره مسئله انتخابات حوزه ساری و میاندرود گفت: نظر شورای نگهبان را مطاع می‌‌دانیم.

به گزارش بی باک به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید علی‌اکبر طاهایی عصر امروز در نخستین نشست شورای اداری استان مازندران که قرار بود با حضور وزیر نفت برگزار شود و به دلیل جلسه‌ ویژه با حضور رئیس جمهور لغو شد، از برگزاری نخستین شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مازندران در پنجشنبه هفته جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای عملی کردن فرمایش نوروزی رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه به تولید، ستاد توسعه کشاورزی استان نیز چهارشنبه هفته جاری با حضور فعالان و مدیریان این بخش برگزار می‌شود.

وی گزارش تحقیقات با موضوع اکتشاف گاز در دریای خزر را به زمان دیگری موکول کرد و اظهار داشت: قرار بود در حضور وزیر نفت، به خرده پروژه‌هایی در مرکز استان بپردازیم که به زمان دیگری موکول شد.

استاندار مازندران از تمام اعضای ستاد نوروزی و سفر در اداره کل میراث فرهنگی تشکر کرد و گفت: تمام زیرساخت‌های توسعه گردشگری در مازندران باید فراهم شود.

* به همراه رشد مسافران با حجم نایلون زباله‌ای و پفکی مواجه هستیم

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی درباره حضور مسافر و گردشگر و به همین میزان انباشت زباله در استان اضافه کرد: به همراه رشد مسافران با حجم نایلون زباله‌ای و پفکی مواجه هستیم که ساخت نیروگاه تولید برق با زباله از جمله بهترین راه‌‌های حل این معضل است.

طاهایی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: مازندران در بین استان‌های کشور، نخستین استان بود که نسبت به مدت مشابه انتخابات مجلس در دوره گذشته حضور بیشتری داشته است.

استاندار مازندران با اعلام اینکه شورای نگهبان برگزاری و نتیجه انتخابات هفت حوزه انتخابیه در شهرهای مازندران را تایید کرد، خاطرنشان کرد: انتخابات حوزه انتخابیه تنکابن و رامسر به دور دوم کشیده شد و درباره تایید انتخابات حوزه ساری و میاندرود نیز هر نظری که شورای نگهبان بدهد را فصل‌الخطاب و مطاع می‌‌دانیم.

* ۱۹ میلیارد تومان برای نیروگاه تولید برق از زباله

وی به عنایت ویژه رئیس جمهور در روزهای پایان سال اشاره کرد و بیان داشت: دو اعتبار ویژه برای ساخت نیروگاه تولید برق از زباله برای شهرهای ساری و نوشهر اختصاص یافت.

استاندار مازندران اعلام کرد: رئیس جمهور، معاون رئیس جمهور و وزیر اقتصاد با اختصاص اعتبار ۱۲ میلیارد تومانی برای نیروگاه تولید برق از زباله ساری و هفت میلیارد تومانی برای همین نیروگاه در نوشهر موافقت کردند.

وی ادامه داد: همچنین وزیر اقتصاد با اختصاص اعتباری برای کمک به حل مشکل ترافیک در شهرهای غرب مازندران نیز موافقت کردند.

* زائرسرای اندیمشک آماده افتتاح

استاندار مازندران از تلاش سپاه کربلای مازندران برای شکل‌گیری کاروان راهیان نور تشکر کرد و گفت: به منظور خدمات دهی بهتر به گردشگران جنگ، زائرسرای اندیمشک نیز که ویژه مازندران است در سه ماه نخست امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اعلام کرد: این زائرسرا می‌تواند در هر دوره پذیرش به یک‌هزار و و ۸۰۰ زائر مناطق جنگی خدمات دهد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×