گالری ویدئو

تولید محصولات سبز MADE IN GREEN (ویدیو)

OEKO TEX® استانداردهای نساجی اوکوتکس

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

‫آیا می‌دانستید که صنعت نساجی یکی ‫از بزرگترین ردپاهای زیست محیطی را دارد؟ ‫هر ساله بیشتر از ترافیک هوایی و دریایی ‫جهانی CO2 تولید می‌کند.

‫اما شما چه کاری می‌توانید انجام دهید؟ ‫خرید لباس و منسوجاتی که ‫به روشی سازگار با محیط زیست و از نظر ‫اجتماعی مسئولانه تولید می‌شوند، ‫ساده‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید.

‫این دقیقاً همان چیزی است که برچسب Made in Green توسط اوکوتکس مخفف آن است. ‫این برچسب به شما امکان می‌دهد زنجیره تامین محصولات نساجی و چرمی خود را ردیابی کنید.

‫به سه معیار توجه دارد، زیست سازگاری, ایمنی و شفافیت.

Made in Green
تضمین میکند که محصول شما در کارخانه های دوستدار محیط زیست,از نظر اجتماعی مسئول و ایمن تولید شده اند ‫. ‫مثلا ‫انتشار CO2 کمتر در روند تولید و بدون ‫کار اجباری یا به کارگیری کودکان ‫علاوه بر این، ‫می‌توانید مطمئن باشید که ‫تمام اجزای محصول از نظر مواد مضر آزمایش شده اند ‫و بنابراین برای سلامتی بی ضرر هستند، ‫این برچسب یک زنجیره تامین شفاف و قابل ‫ردیابی را تضمین می‌کند.

‫تمامی بخش های درگیر در تولید محصول در ‫نقشه Made in Green نشان داده شده اند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

‫اما چگونه محصول خود را ردیابی می‌کنید؟

‫آسان است. ‫فقط کافی است کد QR روی برچسب را اسکن ‫کنید یا یا شماره شناسایی محصول را در سیستم بررسی برچسب ما در سایت oeko-tex.com تست کنید.
‫ به لطف برچسب Made in Green قبل از خرید لباس یا منسوجات جدید‫می توانید آگاهانه تصمیم بگیرید مسئولیت پذیر باشید و ‫به آینده بهتر و پایدارتری کمک کنید.

 

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×