اخبار نساجی

برگزاری هفتاد و دومین جلسه کمیته بین المللی مشورتی پنبه

 

برگزاری هفتاد و دومین جلسه کمیته بین المللی مشورتی پنبه

 

برگزاری هفتاد و دومین جلسه کمیته بین المللی مشورتی پنبه

۲۹سپتامبر تا ۴ اکتبر ۲۰۱۳ (یکشنبه ۷ تاجمعه۱۲مهر ماه ۱۳۹۲)

به نقل از دفتر مطالعات آماری و راهبردی انجمن صنایع نساجی ایران، هفتاد و دومین جلسه کمیته بین المللی مشورتی پنبه در شهر Cartagenda de Indias واقع درکشور کلمبیا از ۲۹ سپتامبر تا ۴ اکتبر ۲۰۱۳ (یکشنبه ۷ تاجمعه۱۲مهر ماه ۱۳۹۲) برگزار می گردد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در این جلسه به موضوع تشویق کارفرمایان جوان، آموزش کشاورزی و پنبه کاری به زنان، تأثیر الگو ها ی مالکیت زمین بر سرمایه گذاری در آبیاری، حفاظت از خاک و سایر زیربناها پرداخته می شود.

در روز سه شنبه صبح امکان حضور در جلسه تبادل نظر وجود دارد و در روز چهارشنبه از تبادل نظر ها به نتایجی رسیده و اطلاع داده خواهد شد.

در روز جمعه صبح نیز به اتفاق نمایندگانی از کشور های مختلف، جزئیات جدیدی از عملکرد کمیته بین المللی مشورتی پنبه تشریح خواهد شد. این نمایندگان که از قاره آمریکا ،آفریقا،آسیا و اروپا هستند به استراتژی ها و عملکرد های مشترک مورد بحث در جلسه خواهند پرداخت.

ثبت نام برای شرکت در هفتاد و دومین جلسه کمیته بین المللی مشورتی پنبه از اول مه ۲۰۱۳ (۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲) با مراجعه به سایت کمیته بین المللی مشورتی پنبه به صورت رایگان به آدرس http//secure.icac.org/register.ohp?newsletter=1 امکان پذیر می باشد.

ترجمه: مریم گرامی فهیم

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×