اخبار فرش ماشینی

دموتکس دبی، امسال در استانبول!!!

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

زمان برگزاری نمایشگاههای فرش ماشینی و کفپوش دموتکس در اقصی نقاط جهان

دموتکس آلمان هانوفر دموتکس روسیه دموتکس دبی دموتکس چین

شاید شما هم از آن  دسته از علاقمندان صنعت کفپوش و فرش هستید که می خواهید بدانید نمایشگاههای دموتکس دقیقاَدر چه تاریخی برگزار خواهند شد. در این بخش می توانید در این رابطه اطلاعات بیشتری کسب کنید.
همانطور که می دانید نمایشگاه دموتکس یک برند جهانی است که شعبه های دیگر آن در بازارهای مختلف و روبه رشد جهان نیز فعالیت می کنند.
دموتکس چین ، دموتکس دبی و البته تازه واردترین آن یعنی دموتکس روسیه در سال ۲۰۱۲ برگزار خواهند شد. در نمایشگاه دموتکس طیف وسیعی از انواع فرش های ماشینی ، فرش های تافتینگ ، موکت ، انواع نخ و الیاف مرتبط با صنعت فرش ، فرش دستباف ، انواع پارکت ، لمینیت ، سنگ و . . . به نمایش در می آید.

 

دموتکس آلمان هانوفر دموتکس روسیه دموتکس دبی دموتکس چین

دموتکس دبی امسال در استانبول!!!

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

دموتکس خاورمیانه – دبی
این نمایشگاه در سال ۲۰۱۲ در تاریخ ۸-۱۱ نوامبر برگزار می شود. در این نمایشگاه تجار و بازرگانان زیادی از کشورهای عربی ، ایران ، ترکیه و کشورهای شمال آفریقا حضور دارند . شاید بتوان گفت این نمایشگاه به نوعی هر ساله با نوسان روبروست و علاوه بر تغییر زمان آن به طور سالانه و به دلیل همزمان نشدن آن با ماه رمضان ، تعداد شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان آن نیز ثبات خوبی ندارد اما به هر حال به عنوان بزرگترین و بهترین نمایشگاه فرش و کفپوش خاورمیانه می تواند زمینه ساز دستیابی تولیدکنندگان فرش و کفپوش به بازارهای منطقه باشد.

زمان برگزاری : ۸-۱۱ نوامبر ۲۰۱۲  
۱۸-۲۱ آبان ۱۳۹۱
محل برگزاری : استانبول – ترکیه
شاید شما هم از اینکه هفتمین دوره دموتکس دبی در استانبول برگزار خواهد شد تعجب کرده باشید . در مقالات بعدی علت این جابه جایی در سال ۲۰۱۲ را برای شما شرح خواهیم داد.

 

دموتکس آلمان هانوفر دموتکس روسیه دموتکس دبی دموتکس چین

دموتکس چین – شانگهای
این نمایشگاه که بزرگترین نمایشگاه فرش و کفپوش در آسیا به شمار می رود مورد توجه بسیاری از علاقمندان از سراسر جهان قرار می گیرد.
البته متاسفانه این نمایشگاه به دلیل همزمانی با تعطیلات نوروز در کشور ما تا به حال چندان مورد توجه نبوده است.
تنها غرفه گذار در این نمایشگاه از کشور ایران در سال های گذشته مجله نساجی کهن بوده است که البته در سال گذشته ۱۴ شرکت ایرانی در بخش فرش دستباف از ایران در این نمایشگاه به صورت پاویلیون شرکت کردند. همانطور که می دانید در سال های اخیر با افزایش درآمدها در چین و جهش جالب توجه تعداد افراد میلیونر در این کشور تمایل به خرید کالاهای لوکس و البته فرش دستبافت اصیل ایرانی در بین آنها افزایش یافته است که این بازار بسیار بزرگ و پرسودی را در اختیار شرکت های ایرانی قرار داده است. در سال های اخیر نیز شاهد صادرات شرکت های نساجی ایران به چین هستیم که به نظر نویسنده از خبر دستیابی به انرژی هسته ای نیز ارزشمندتر است!! درحال حاضر شرکت های ایرانی می توانند انواع فرش دستباف، فرش ماشینی ، پارچه ، نخ های پنبه ای ضخیم و . . . را به اقتصاد  قدرتمند چین صادرکنند. البته این نکته را هم باید ذکر کرد که در نمایشگاه دموتکس شانگهای فضای زیادی هم به انواع پارکت ، پوشش های چوبی ، کفپوش های بامبو و . . . اختصاص دارد.

زمان برگزاری نمایشگاه دموتکس چین :
۲۷ – ۲۹ مارچ ۲۰۱۲
۸– ۱۰ فروردین ۱۳۹۱
محل نمایشگاههای بین المللی شانگهای چین

 

دموتکس روسیه ، تولد در بازاری جدید
زمان برگزاری : ۲۶ – ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۲
۵ – ۸ مهر  ۱۳۹۱
محل نمایشگاههای بین المللی و تجاری مسکو

از نکات بسیار جالب وجذاب دموتکس روسیه این خواهد بود که با ابتکار جالب شرکت نمایشگاههای فرانکفورت – شعبه روسیه به عنوان برگزارکننده ، این نمایشگاه با دو نمایشگاه معتبر منسوجات خانگی روسیه Heimtextil Russia و نمایشگاه درب و کرکره R+T به صورت همزمان برگزار خواهد شد بنابراین نباید این فرصت بی نظیر را از دست داد.

دموتکس آلمان هانوفر دموتکس روسیه دموتکس دبی دموتکس چین

لازم به ذکر است که نمایشگاه R+T ویژه انواع درب های اتوماتیک ، نورگیرها ، کرکره و لوازم جانبی آن توسط شرکت نمایشگاههای اشتوتگارت برگزار خواهد شد. به نوعی می توان گفت از همین حالا موفقیت نمایشگاه دموتکس روسیه تضمین شده است و بسیاری از شرکتها و تجار و بازرگانان علاقمند به حضور در این رویداد هستند.

 

 

همه چیز درباره نمایشگاه دموتکس هانوفر آلمان، دموتکس چین ، دموتکس دبی و دموتکس مسکو

شما می توانید با کلیک روی باکس زیر صفحه تمام صفحات سایت  اطلاعات مفیدی چون :

– اسامی کلیه شرکت های حاضر در نمایشگاه دموتکس هانوفر آلمان

– اطلاعات و محصولات تولیدی شرکت های غرفه گذار در نمایشگاه دموتکس

– شرایط رزرو و اخذ غرفه در نمایشگاه دموتکس

– اخبار مربوط به نمایشگاه دموتکس

– شرایط حضور در نمایشگاه های دموتکس آلمان – دموتکس چین – دموتکس روسیه و دموتکس دبی


بهنام قاسمی
تحریریه مجله کهن ۷۷۲۴۵۷۸۰

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×