اخبار نساجی

رییس شورای اصناف کشور: هر صنف باید دوره آموزشی مطابق رشته خود برگزار کند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

تهران – رییس شورای اصناف کشور با بیان اینکه اعضای اصناف باید آموزشهای لازم ببینند، گفت: هر صنف باید دوره آموزشی مرتبط با حیطه فعالیت خود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا استان تهران ‘قاسم نوده فراهانی’ روز سه شنبه در مراسم گشایش نخستین مرکز آموزش علمی – کاربردی اتحادیه صنف مشاورین املاک تهران افزود: تمامی اصناف ما باید با علم روز آشنا شده و با آگاهی کامل وارد عرصه کار شوند.

وی گفت: برای آنکه ما از پیشرفت های روز افزون دنیا عقب نمانیم و بتوانیم خود را به پای آنها برسانیم باید خود را مجهز به علم و آگاهی کنیم و اگر این کار را نکنیم دیگر وقتی برای جبران نخواهیم داشت.

نوده فراهانی با بیان اینکه اکنون دنیا تبدیل به یک دهکده کوچک جهانی شده است، افزود: تغییرات در دنیا لحظه ای و دیگر اقتصاد و کسب و کارهای سنتی جوابگو نیست.

وی تاکید کرد: برای پیشرفت با معیارهای علمی نیاز به برخورداری از فناوری روز است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

رییس شورای اصناف کشور با بیان اینکه اکنون ۵/۱۷ درصد تولید ناخالص ملی به دست اصناف صورت می گیرد، گفت: این امر بیانگر آن است که اصناف بیش از پیش نیازمند برخورداری از علم روز هستند.

نوده فراهانی گفت: بر همین اساس ما آموزش را در حوزه اصناف اجباری کرده ایم و هر صنفی باید با برگزاری دوره های ویژه خود را به علم روز مجهز کنند.

وی افزود: از این به بعد هر صنفی برای اخذ پروانه باید یک دوره آموزشی تدارک دیده باشد.

مرکز آموزش علمی کاربردی صنف مشاوران املاک صبح امروز با حضور ‘ابوالفضل صومعلو’ معاون وزیر راه وشهرسازی و ‘قاسم نوده فراهانی ‘رییس شورای اصناف کشور و جمعی از دانشگاه علمی کاربردی و روسا و اعضای هیات مدیره برخی از اصناف کشور به شکل رسمی کار خود را آغاز کرد .

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×