اخبار فرش ماشینی

ریزش نساجی‌های بزرگ مربوط به زمان دولت سازندگی است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

رئیس شرکت‌ شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: ریزش کارخانه‌های نساجی مربوط به قبل از دولت هفتم و زمان دولت سازندگی است که در برخی موارد در حال حاضر نیز ادامه دارد.

نبی‌الله قائدی در اصفهان با اشاره به‏ اینکه ایران نیز جزو جهان به شمار می‌رود و اکنون در خارج از مرزها تورمی جهانی و عظیم اقتصاد دنیا را فراگرفته، افزود: با وجود این مشکلات جهانی توانسته‌ایم از گزند برخی آسیب‌ها در امان باشیم اما با ورود کالا‌ها و دامپینگ به وسیله رقبای خارجی به کشور، شرایط اقتصادی داخلی نیز با وضعیت ویژه‌ای روبه‌رو شده است.

وی درباره انتقاد به تعطیلی برخی کارخانه‌های صنعتی و به ویژه کارخانه‌های نساجی اظهار داشت: باید رعایت انصاف را داشته و برخی از افراد که به دلیل مسایل سیاسی شبهاتی را ایجاد کرده و اتهاماتی را می‌زنند با مدرک و مستندات‌ سخنان خود را ثابت کنند.
وی افزود: ریزش نساجی‌های بزرگ مربوط به قبل از دولت هفتم و زمان آقای هاشمی بوده و آن‌چیزی که از بسته شدن برخی از کارخانه‌ها ادامه دارد مربوط به اتفاقات زمان ذکر شده است.
رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان مصوبه‌ای که در آن زمان بوده را با عنوان بازسازی و نوسازی نساجی با عناوین ۷۰ شرکت دانست و گفت: در آن زمان این مصوبه در مجلس تصویب شد که هدف آن تغییر تکنولوژی و انتقال نساجی‌ها بوده است.
قائدی با اشاره به اینکه آمار و ارقام نشان از رشد پروانه ‌بهره‌برداری واحد‌های تولیدی دارد، بیان داشت: این تعداد در سال گذشته با رشد ۳۱ درصدی نسبت به سال ۸۶ روبه‌رو بوده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×