اخبار نساجی

رویارویی بازار کار جهانی با بحران بیکاری

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

دبیرکل سازمان جهانی کار با اعلام آغاز به کار یکصدمین اجلاس جهانی سالیانه با شعار “ساختن آینده با کار شرافتمندانه”، گفت: هم اکنون بحرانهای بیکاری برای جوانان و دستمزدهای شرم آور بازار کار کشورها را تهدید می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، یکصدمین اجلاس جهانی کار در مقر این سازمان در شهر ژنو کشور سوئیس با حضور نمایندگان کارگری، کارفرمایی و دولت بیش از ۱۸۰ کشور جهان از اول تا ۱۷ ژوئن سال جاری میلادی برگزار می شود.

“خوان سوماویا” دبیرکل سازمان بین المللی کار در مراسم آغاز یکصدمین کنفرنس بین المللی کار در ژنو خواستار ایجاد فوری فضای اجتماعی عادلانه و رشد اقتصادی بر پایه توسعه پایدار در آشفته بازار جهانی کار شد.

وی در این کنفرانس، گفت: جهان کار ما بی سر و سامان است و باید برای مقابله با آن همکاری برای ایجاد فضای جدیدی از عدالت اجتماعی و رشد پایدار توسعه یابد و اجرای این امر بر پایه عدالت ضروری است.

سوماویا از رودررویی بازار کار جهانی با مجموعه ای از بحران ها خبر داد که شامل میزان بالای بیکاری جوانان، توقف سرمایه گذاری در زمینه های اقتصادی، حاشیه سازی های بنگاه های کوچک اشتغال و میزان شرم آور دستمزدها و بهداشت محیط های کار می شود.

وی در جمع حدود ۳ هزار تن از نمایندگان دولت ها، سازمان های غیردولتی و فعالان حوزه کار تاکید کرد: این که فضای جدیدی از عدالت اجتماعی تنها تصویری آرمانی از آینده ای مطلوب باشد و یا به یک حقیقت عملی در جوامع ما تبدیل شود، به شما، به ما و به خانواده سازمان بین المللی کار بستگی دارد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

سوماویا هدف سازمان بین المللی کار را تلاش برای ایجاد جهانی با تنش های کمتر، امنیت بیشتر و حفظ ارزش ها و سیاست های این سازمان دانست.

یکصدمین کنفرانس بین المللی کار از روز اول ژوئن با شعار “ساختن آینده با کار شرافتمندانه” با حضور هیئت هایی از کشورهای جهان در ژنو آغاز به کار کرده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×