اخبار نساجی

عرضه پوشاک تولید داخل با برند جهانی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

عرضه پوشاک تولید داخل با برند جهانی

رئیس اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک کشور گفت: متاسفانه اکنون برخی تولیدات پوشاک داخل کشور بانام برندهای مشهور جهانی به جامعه معرفی می شود درحالیکه با حمایت بیشتر میتوانیم خودمان برندسازی کنیم.

ˈابوالقاسم شیرازیˈ افزود: تولیدکنندگان داخلی ما به تنهایی قادر به برندسازی نیستند که با حمایت دولت و متولیان تبلیغات می توان از معرفی تولیدات داخل با برندهای خارجی جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه برندسازی به رونق تولید داخلی می انجامد، تاکید کرد: دستگاههای متولی تبلیغات با کمک به تولید کنندگان برای برند سازی پوشاک، مردم را به خرید پوشاک با کیفیت داخلی ترغیب کنند زیرا رونق تولید ملی را به دنبال دارد.

این مقام اتحادیه پوشاک گفت: بهترین کمک دولت به تولید کنندگان در این زمینه ساده سازی مقررات مربوط به تبلیغات است تا متولیان تبلیغات را وا دارد برای تبلیغ کالای تولید داخل بیشتر همکاری کنند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

شیرازی افزود: تولید کنندگان انتظار دارند رسانه ها و متولیان تبلیغات برای برند سازی پوشاک ایرانی نهایت تلاش خود را به کار گیرند تا برندسازی تولید داخل به رونق بیافتد و مردم به سمت خرید کالای داخلی بروند.

وی گفت: با برندسازی تولیدات ملی نه تنها مردم به سمت کالاهای بی کیفیت خارجی نمی روند بلکه پشتیبانی خوبی هم از تولید ملی خواهد شد و بازار کالاهای ساخت داخل رونق بسیار خوبی خواهد گرفت.

شیرازی که مسئولیت اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک در استان تهران نیز برعهده دارد، گفت: اکنون برخی شهروندان به علت قیمت کمتر کالاهای خارجی را می خرند درحالی که تبلیغات مناسبی روی تولید داخل نمی شود.

وی اضافه کرد: اگر مردم از کیفیت برتر تولید داخل آگاهی کامل پیدا کنند دیگر به سمت کالای ارزان قیمت اما بی کیفیت خارجی نخواهند رفت.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×