اخبار نساجی

تظاهرات علیه ریاضت اقتصادی در بروکسل

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

در حالیکه سراسر اروپا شاهد تظاهرات ضد اقدامات ریاضتی است، رهبران اروپا روز جمعه معاهده ای را به امضاء می رسانند که به گفته اتحادیه های کارگری، اروپا را به ورطه رکود دیگری خواهد انداخت.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، سایت یورونیوز روز پنجشنبه (۱ مارس/ ۱۱ اسفند) نوشت: در مقدمات برگزاری کنفرانس سران اتحادیه اروپا در بروکسل، حدود دویست نفر از اعضای اتحادیه های کارگری اروپا در اعتراض به معاهده ای که سران کشورهای اروپایی در روز جمعه امضاء خواهند کرد، دست به تظاهرات زدند.

رهبر یکی از این اتحادیه ها در پیامی به رهبران اروپا گفت: “سیاست دیگری اتخاذ کنید. سیاستهای ریاضتی موثر نیست و میان شهروندان اروپا و رهبران آن اختلاف افکنده است”.
تظاهر کننده دیگری می گوید: “یونان در قرض است و سه برابر مبلغ دیون آن در بانکهای سوئیس نشسته است. بنابراین، راههای دیگری برای فراهم کردن این پول به‏جز عایدی مردم وجود دارد”.

گزارشگر یورونیوز می گوید: “در حالیکه سراسر اروپا شاهد تظاهرات ضد اقدامات ریاضتی است، رهبران اروپا روز جمعه معاهده ای را به امضاء می رسانند که به گفته اتحادیه های کارگری، اروپا را به ورطه رکود دیگری خواهد انداخت.”

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×