اخبار نساجی

رونق تولید، ارتقای کیفیت و اصلاح الگوی مصرف، راهبرد تحول در حوزه صنعت و معدن است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

رونق تولید، ارتقای کیفیت و اصلاح الگوی مصرف، راهبرد تحول در حوزه صنعت و معدن است

وزیر صنعت‌، معدن و تجارت در پیامی به مناسبت روزملی صنعت و معدن با تبریک این رویداد ملی، از تلاش و تشریک مساعی مدیران و کارکنان حوزه صنعت و معدن در بخش‌های دولتی و غیردولتی تقدیر کرد و گفت: رونق تولید، ارتقای کیفیت و اصلاح الگوی مصرف راهبرد تحول در حوزه صنعت و معدن است.

به گزارش روز جمعه ایرنا از کمیته اطلاع رسانی روز ملی صنعت ومعدن، در پیام ‘مهدی غضنفری’ آمده است: با حمایت از بخش خصوصی و با راهبرد ‘رونق تولید’، ‘ارتقای کیفیت’ و ‘اصلاح الگوی مصرف’ حوزه صنعت و معدن باید متناسب با تحولات شتابنده بین‌المللی، تحولی هم‌تراز با مأموریت و مسوولیت نوین در خود ایجاد کند.

وی می افزاید: باید تلاش کنیم با تحولی که در برگیرنده نگرش جدید با هدف کارآیی و اثربخشی فزاینده است، بتوانیم در صحنه‌های توسعه و پیشرفت به عنوان قطب و کانون شکوفایی صنعت و معدن در منطقه، نمونه برجسته‌ای را در برابر جهانیان قرار دهیم.

به گفته غضنفری، تبیین و معرفی دستاوردهای درخشان صنعت و معدن کشور در گسستن بندهای وابستگی از کشورهای سلطه‌طلب اقدامی لازم و ضروری به شمار می‌آید و مجموعه صنعت و معدن کشور با اتکاء به خلاقیت و هوشمندی بی‌نظیر، اوج کارآمدی نیروهای توانمند داخلی را به اثبات رسانده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×