اخبار نساجی

اوباما از فقر مردم کشورش بی خبر است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

رامنی می گوید رئیس جمهور ایالات متحده امریکا، اطلاعات کمی در رابطه با فقرا و درد و رنج روزانه مردم دارد و به عنوان مثال به فعالیتهای ماری آنتوانت، ملکه فرانسه در جامعه خود در آن زمان اشاره کرد.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، سایت اسپانیایی زبان ایسپان تی وی نوشت: نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده امریکا، میت رامنی، اعلام کرده است که باراک اوباما، هیچگونه فکر و طرحی در رابطه با مشکلات اقتصادی امریکا ندارد و سطح جهل و نادانی او را به ملکه فرانسه، ماری آنتوانت، در قرن هیجدهم، تشبیه کرد.

رامنی قصد داشت در سخنرانی خود نشان دهد که چگونه رئیس جمهور ایالات متحده امریکا، اطلاعات کمی در رابطه با فقرا و درد و رنج روزانه آنها دارد و به عنوان مثال به فعالیتهای ماری آنتوانت، ملکه فرانسه در جامعه خود در آن زمان اشاره کرد.

نامزد ریاست جمهوری امریکا از حزب جمهوری خواه برای سال ۲۰۱۲ اظهار داشت، وقتی رئیس جمهور امریکا اعلام کرد که ” اقتصاد امریکا می توانست بدتر از این باشد ” این حرف او مرا به یاد ماری آنتوانت انداخت؛ وقتی به ماری انتوانت گفتند مردم خیلی فقیر هستند و برای زنده ماندن، نان هم ندارند، او گفته بود که ” کیک بخورند ” .

این نامزد ریاست جمهوری با انتقاد از دیدگاه اوباما در خصوص مشکلات پیش رو، گفت در این دوره نباید گفت ” می توانست بدتر شود ” بلکه باید فکر کرد که چگونه می توان اوضاع را بهتر کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

او تاکید کرد ایالات متحده امریکا، ۲۵.۰۰۰.۰۰۰ نفر بیکار دارد که این دلیلی بر شکست سیاستهای مدیریتی اوباما است و اگر چه اوباما باعث رکود اقتصادی نشده است، اما او مسئول بدتر شدن بحران اقتصادی است و بهبود آن کار خیلی آسانی نیست.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×