اخبار فرش ماشینی

رشد صادرات پوشاک کامبوج در سال ۲۰۱۲

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

رشد صادرات پوشاک کامبوج در سال 2012

 

صادرات نساجی و پوشاک کامبوج در جنوب شرقی آسیا با رشد ۹ درصدی در سال ۲۰۱۲ نسبت به سال ۲۰۱۱ از ۴.۲۴ میلیارد دلار به ۴.۶۱ میلیارد دلار رسیده است.

به گزارش دفتر مطالعات آماری و راهبردی انجمن صنایع نساجی ایران به نقل از Fibre2fashion و براساس گزارشPhnom Penh Post این افزایش در صادرات نساجی و پوشاک کامبوج نسبت به رشد صادرات ۱۰.۲ درصدی کل صادرات این کشور در سال ۲۰۱۲ نسبت به سال قبل کمتر بوده است.

Van Sou Ieng رئیس انجمن صنایع پوشاک کامبوج (GMAC)، در مجموع بحران اقتصادی در اروپا و آمریکا و اعتصاب‌های متعدد توسط کارگران پوشاک را دلیل رشد آهسته صادرات نساجی و پوشاک کامبوج ارزیابی می کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

سال گذشته کارگران صنایع پوشاک کامبوج جهت افزایش میزان دستمزد و بازنگری مقدار در نظر گرفته شده آن برای سال ۲۰۱۴ اعتصاب کردند.

به گفته‌ی آقای Ieng این اعتصاب در کاهش میزان تولید واحدهای صنعتی تولیدکننده پوشاک در کامبوج و رقابت کمتر آنها با دیگر کشورهای تولیدکننده پوشاک مانند بنگلادش و هند تأثیر گذار بوده است.

او می‌افزاید که (GMAC) در آموزش دادن و کمک برای استفاده از تکنولوژی‌های جدید در افزایش تولید واحدهای پوشاک گوناگون نقش مؤثری داشته و مطمئناً این اقدامات موجب ادامه یافتن رشد صنعت پوشاک این کشور خواهد شد.

منبع: January 2013 Fibre2fashion News Desk – India

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×