اخبار نساجی

تکمیل لیست پردرآمد‌ها برای حذف یارانه‌ها

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

تکمیل لیست پردرآمد‌ها برای حذف یارانه‌ها

دبیر ستاد هدفمندکردن یارانه‌های استان مازندران با اشاره به آماده شدن لیست ۴ میلیون نفری پردرآمد‌ها برای حذف یارانه‌ها گفت: روش شناسایی خانوارهای پردرآمد در هدفمندکردن یارانه‌ها براساس خوداظهاری سرپرستان خانوارهاست.

به گزارش افکارنیوز، فارس به نقل از روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی مازندران نوشت: محمود شعبان‌زاده دبیر ستاد هدفمندکردن یارانه‌های استان مازندران به دنبال اظهار برخی شهروندان درباره ارسال پیامک مبنی بر حذف یارانه گفت: این اقدام مشکوک به عنوان بخشی از سناریویی است که در هفته‌های گذشته به منظور مخدوش کردن موفقیت ملت و دولت در زمینه تحقق عدالت و هدفمند کردن یارانه‌ها جریان و شدت یافته است.

وی خاطرنشان کرد: ارسال این پیامک با هدف نشر اکاذیب، تشویش اذهان عمومی و اخلال در امور اقتصادی طراحی و اعمال شده است و بدیهی است که اجرای مرحله دوم قانون هدفمندسازی یارانه‌ها از طریق مبادی رسمی به نحو گسترده و شفاف به استحضار مردم می‌رسد.

شعبان زاده در ادامه افزود: آن دسته از سرپرستان خانوارهایی که تاکنون به دلایل چهارگانه فوت، طلاق، ازدواج و تولد تغییرات در اطلاعات خانواری خود دارند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ نسبت به اصلاح این تغییرات اقدام کنند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

* آماده شدن لیست ۴ میلیون نفری پردرآمد‌ها برای حذف یارانه‌ها

وی گفت: آن دسته از سرپرست خانوارهایی که با مشکل حساب مواجه‌اند، می‌توانند با مراجعه به بانک‌های عامل نسبت به رفع مشکل خود اقدام کنند.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی مازندران درباره حذف خانوارهای پردرآمد از دریافت یارانه‌ها تصریح کرد: این امر با توزیع فرم خودانصرافی که در اختیار استانداری و فرمانداری‌ها قرار می‌گیرد صورت می‌پذیرد و مقرر شده است استانداران و فرمانداران با دعوت از این افراد مذاکراتی را با آنها انجام دهند که زمان توزیع این فرم‌ها متعاقبا اعلام می‌شود.

شعبان‌زاده گفت: در این مرحله اسامی چهار میلیون نفر پردرآمد آماده شده است و اسامی بقیه بتدریج به استانداران و فرمانداران ارسال می‌شود و روش شناسایی مبنی بر خوداظهاری است و فرد می‌تواند خود در این زمینه اقدام کند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×