اخبار فرش ماشینی

رسیدگی به مشکلات ۱۰۰ واحد نساجی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

با گذشت چهار هفته از برگزاری نشست‌ هفتگی با تولیدکنند‌گان، انجمن‌ها، اتحادیه‌ها و صادرکنندگان حوزه نساجی و پوشاک کشور، به مسائل و موضوعات بیش از ۱۰۰ واحد صنعتی در این زمینه رسیدگی شده است. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صنایع‌ و معادن؛  مهدی اسلام‌پناه، مدیرکل صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنایع‌ومعادن با بیان این‌که این اقدام به دلیل اجرای قانون هدفمندکردن یارانه‌ها آغاز شده است،‌ گفت:

این جلسات فرصت لازم را در اختیار همه فعالان صنعت نساجی، پوشاک، کیف و کفش و چرم قرار داده است تا مشکلات، ‌پیشنهادها و راهکارهای اجرایی خود را در این زمینه مطرح کنند. مدیرکل نساجی و پوشاک وزارت صنایع‌ومعادن در ادامه به بخشی از موضوع‌های مطرح‌شده در کمیته اجرائی و اقدامات انجام شده اشاره کرد و افزود: درخواست برای تخصیص تسهیلات ارزی و ریالی،‌ سرمایه در گردش، رفع مشکلات بانکی، تامین سوخت و حامل‌های انرژی طرح‌های ایجادی و توسعه برای رشد و تکاپوی بیش از پیش صنعت بخشی از این موضوعات را شامل می‌شود که یا به انجام رسیده است، یا مراحل مختلف بررسی را می‌گذراند.
وی این تعاملات را برای نزدیکی هرچه بیشتر بخش خصوصی و وزارتخانه موثر دانست و خاطرنشان کرد: این اقدام علاوه بر تسریع در حل مسائل و مشکلات، دورنمای مناسبی را در توسعه صنعت نساجی و پوشاک و چرم و کفش به همراه خواهد داشت.
براساس این گزارش؛‌ جلسات ملاقات حضوری مدیرکل صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنایع و معادن با تولیدکنندگان، انجمن‌ها، اتحادیه‌ها و صادرکنند‌گان حوزه نساجی و پوشاک کشور، دوشنبه هر هفته از ساعت ۷ تا ۱۲ در ساختمان شهید الهی وزارت صنایع ‌ومعادن برگزار می‌شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×