اخبار فرش ماشینی

انقلاب صنعتی چهارم و سیر دیجیتالی شدن ماشین آلات نساجی ایتالیا

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

تداوم روند مثبت سفارش ماشین آلات نساجی ایتالیا درسه ماهه سوم سال ۲۰۱۷ و به تبع آن تداوم رشد بازار این ماشین آلات، تولید کنندگان را نسبت به این که پرونده این بخش در پایان سال جاری مثبت خواهد بود، مطمئن ساخته است.

رییس انجمن سازندگان ماشین آلات نساجی ایتالیا (آچیمیت )، اله‌ساندرو زوچی گفت :  تدابیر دیگری در رابطه با انقلاب صنعتی چهارم اتخاذ شده است تا این موج حرکت به سمت دیجیتالی شدن که برای تمامی بخش های نساجی در ایتالیا لازم و ضروری می باشد، ادامه پیدا کند.

در بازارهای خارجی رشد ۶ درصدی وجود داشته و شاخص آن نیز به ۱۱۹/۴ رسیده است. میزان رشد در بازار داخلی به ۸ درصد رسیده و قدر مطلق شاخص آن نیز ۵۱/۵ بوده است.

نرخ تقاضای ماشین آلات نساجی ایتالیایی برای بازارهای خارجی اصلی ثابت بوده است در حالی که در بازار داخلی ایتالیا شاهد رشد تقاضا بوده ایم هرچند که ریتم کلی آن در مقایسه با سه ماهه  آوریل تا ژوئن آهسته تر بوده است.

آچیمیت نماینده  یک بخش صنعتی متشکل از حدود ۳۰۰ تولید کننده می‌باشد که نزدیک به ۱۲۰۰۰ نفر در آن مشغول به کار هستند، مجموع ارزش ماشین آلات تولید شده حدود ۲/۷ میلیارد یورو می باشد و ۸۵ درصد فروش آن به صادرات اختصاص دارد.

بر اساس داده های به دست آمده از آچیمیت، شاخص سفارشات ماشین آلات نساجی از ژوییه تا سپتامبر در مقایسه با دوره مشابه سال ۲۰۱۶، ۶ درصد افزایش داشته است. ارزش این شاخص ۱۰۷/۳ می باشد (مبنای ۲۰۱۰=۱۰۰).

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×