اخبار نساجی

سناریوی بنزینی ۹۱ به دولت رفت/ اعلام زمان تحویل سکه‌های پیش‌فروشی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

تدوین سبد جدید معیشت خانوار کارگری، ارسال لایحه حذف ۴ صفر از پول ملی، ارائه سناریوی بنزینی وزارت نفت به دولت، زمان تحویل سکه های پیش فروشی و گسترش همکاری های حمل و نقلی ایران و پاکستان، از مهم ترین اخبار اقتصادی امروز بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بررسی اخبار مهم اقتصادی امروز سه شنبه نشان می دهد که تا هفته آینده نتیجه بررسی‌های کمیته‌های مزد استانی کارگران برای کارشناسی در سبد معیشت خانوار نهایی و پس از آن پیشنهاد دستمزد سال آینده برای طرح و دفاع در شورای‌عالی کار تدوین و ابلاغ می‌شود.

مزد ۹۱/ سبد کالا

همچنین هیئت دولت تصمیم گرفت تا با ارائه سبدهای کالایی به کارمندان شاغل دولتی اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی، شرکتی و بازنشستگان، بخشی از نیاز بازار را تامین کند. قرار است سربازان وظیفه نیز از ۵۰ درصد سبد یاد شده برخوردار ‌شوند.

همکاری‌های حمل و نقلی ایران و پاکستان

معاون وزیر راه و شهرسازی نیز با بیان جزئیات توافقات حمل و نقلی میان ایران و پاکستان، گفت: ایران در بازسازی ۶۳۶ کیلومتر خط ‌آهن کویته – تفتان بنابر درخواست طرف پاکستانی مشارکت می‌کند و مسیر پروازی میان تهران، لاهور و کراچی توسعه و افزایش می یابد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

ارسال سناریوی بنزینی به دولت

وزیر نفت از ارسال سناریوی نهایی تغییر قیمت بنزین به دولت و تعیین تکلیف نهایی نیروهای پیمانکاری صنعت نفت تا پایان سال جاری خبر داد و در ادامه هشدارهایی جدید هم به کشورهای اروپایی داد.

تحویل سکه‌های پیش فروشی

محمود بهمنی، رئیس کل بانک مرکزی در گفتگو با مهر در پاسخ به این سئوال که توقف فروش سکه با زمان تحویل ۴ و ۶ ماهه باعث ایجاد شائبه عدم تحویل به موقع سکه توسط بانک مرکزی به مشتریان شده است، گفت: بانک مرکزی سکه های پیش فروش کرده خود را در موعد مقرر به مشتریان تحویل خواهد داد.

لایحه حذف ۴ صفر

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به تصویب پیش نویس لایحه حذف ۴ صفر از پول ملی در کمیسیون اقتصادی دولت، گفت: این لایحه برای ارائه به مجلس آماده است و ابتدای سال آینده به پارلمان ارسال خواهد شد.

حضور بیمه‌های خارجی در ایران

رئیس کل بیمه مرکزی ایران با اعلام اینکه بیمه های خارجی برای حضور و فعالیت در ایران هیچگونه محدودیتی ندارند، گفت: زمینه حضور بیمه‌های خارجی فراهم شده است.

احتمال توقف صادرات فرآورده‌های نفتی

رئیس اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به ورشکستگی پالایشگاه‌های نفت اروپا در صورت ظهور نفت ۱۵۰ دلاری، اعلام کرد: در صورت تشخیص دولت، بخش خصوصی صادرات فرآورده‌های نفتی به برخی از کشورهای اروپایی را متوقف می‌کند.

شکاف ۷۰۰ هزار تومانی درآمد و هزینه

عضو هیئت مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار استان تهران گفت: پرکردن شکاف ۷۰۰ هزار تومانی هزینه و درآمد کارگران در شرایط فعلی از واگذاری کارت اعتباری به کارگران خرید مهم تر است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×