اخبار نساجی

دو میلیون و ۷۰۰ هزار واحد مسکونی در دولت دهم احداث شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

دو میلیون و ۷۰۰ هزار واحد مسکونی در دولت دهم احداث شد

وزیر راه و شهرسازی یکی از کارهای بزرگ دولت دهم را ساخت و ساز دو میلیون و ۷۰۰ هزار واحد مسکونی در مدت زمان حدود دو سال عنوان کرد و این مهم را تحولی چشمگیر در نوع خود دانست.

به گزارش ایرنا ،’ علی نیکزاد’ روز سه شنبه در بازدید از پروژه های شهر جدید پرند، با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۱ از سوی مقام معظم رهبری به نام سال ‘ تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی’ افزود: این وزارتخانه در راستای تحقق شعار مقام عظمای ولایت ، در ابتدای سال جدید از تمام کسانی که تجربه کافی ، کار و سرمایه ایرانی دارند، حمایت می کند.

وی گفت: فرموده مقام معظم رهبری در خصوص حمایت ملی به این مفهوم است تا دولت بتواند پشتیبانی لازم را از بخش خصوصی در زمینه تولید ملی و کارآفرینی انجام دهد.

وی در ادامه آمادگی این وزارتخانه برای مشارکت و پشتیبانی لازم در احداث فرودگاه ، راه ، بندر، توسعه ناوگان هوایی و بخش مسکن را اعلام کرد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در راستای تحقق این شعار تاکنون زمین رایگان و تسهیلات ارزان قیمت در اختیار مردم قرار گرفته است ، گفت: ارایه خدمات فنی ، نظارت از طریق نظام مهندسی و صدور پروانه ساختمانی از جمله حمایت هایی بود که سبب شد بخش خصوصی در حوزه مسکن ورود کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نیکزاد گفت: وزارت راه و شهرسازی در این حوزه هدایت ، راهبری و پشتیبانی را بر عهده دارد و این موضوع سبب شد انبوه سازان علاوه بر اعتماد ، اعتقاد به کار نیز داشته باشند و ساخت و ساز را بر عهده گیرند.

وزیرراه و شهرسازی با بیان اینکه یقین دارم ، انبوه سازان ، شیرینی خانه دار شدن مردم را بر سود اندک خود مقدم داشته اند، گفت: مجددا تاکید می کنم از تمام کسانی که در این حوزه کار کرده و تجربه و توان دارند،به صورت ویژه حمایت می کنیم .

وی بااشاره به اینکه نتیجه این کارها موجب بالابردن تولید می شود،افزود: تولید ملی ثروت تولید می کند و ثروت سبب امنیت ، شکوفایی و بالا رفتن سرانه ملی و در نهایت موجب رفاه و آسایش مردم خواهد شد.

وی با تاکید بر ۳۵۰ هزار میلیارد تومان نقدینگی موجود در جامعه تصریح کرد: از تمام سرمایه گذاران چه در بخش مسکن و چه در بخش راه و شهرسازی تقاضا داریم ، دست در دست یکدیگر و با پشتیبانی همه جانبه این وزارت خانه در راستای تحقق هرچه بیشتر شعار مقام عظمای ولایت برای سال جاری حرکت کنیم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×