اخبار نساجی

اعلام نتایج نهایی انتخابات اتاق تهران تا ۲۸ اسفند

 

رئیس انجمن نظارت بر انتخابات هشتمین دوره اتاق‌های تهران سراسر کشور با اعلام اینکه رأی‌خوانی امروز پس از پایان رأی‌گیری آغاز خواهد شد، گفت: تا ۲۸ اسفندماه نتایج نهایی انتخابات را اعلام می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،  مجتبی خسروتاج رئیس انجمن نظارت بر انتخابات هشتمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، تهران با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از مجموع ۱۶۵۰ نامزد خواستار ورود به اتاق بازرگانی سراسر کشور فقط ۱۲ الی ۱۳ نفر به‌دلیل نقص مدارک صلاحیت حضور در انتخابات را نداشته‌اند، اظهار داشت: نتایج اولیه رأی‌گیری انتخابات تا پایان امروز اعلام خواهد شد، به‌نحوی که بلافاصله بعد از پایان یافتن روند رأی‌گیری شمارش آرا آغاز می‌شود.

وی با ابراز “۵ روز برای افراد حاضر در انتخابات حق اعتراض در نظر گرفته‌ایم” گفت: نتایج نهایی انتخابات هشتمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق تهران تا ۲۸ اسفندماه اعلام خواهد شد.

خسروتاج در رابطه با انصراف برخی افراد و صحبت‌هایی مبنی بر اینکه این افراد تحت فشارهایی استعفای خود را اعلام کرده‌اند، نیز افزود: این موضوع را بروید از خودشان بپرسید.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

رئیس انجمن نظارت بر انتخابات هشتمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با مثبت ارزیابی کردن روند انتخابات نسبت به دور گذشته تصریح کرد: از روز گذشته که برگه‌های رأی به اتاق‌های استان‌های مختلف ارسال شده است، برخی از استان‌ها خواستار دریافت برگه‌های بیشتری بودند زیرا استقبال نامزدها در آن استان‌ها بیشتر از پیش‌بینی آنها صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: در این دوره از انتخابات فقط رأی وکالتی ممنوع شده است و نامزدها موظفند با ارائه کارت بازرگانی خود اقدام به رأی‌ دادن کنند.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×