گزارش نمایشگاه ها

دومین نمایشگاه “توانمندی‌های کردستان ” در سلیما نیه عراق‏

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی‎ ‎کردستان از برگزاری نمایشگاه تجاری بازرگانی استان کردستان برای دومین سال متوالی‎ ‎در سلیمانیه عراق خبر داد‎.

‎توفیق رحیمی هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی‎ ‎کالاهای ایرانی و رقابت‌ تجاری با دیگر کشورها عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه روز‎ ‎چهارشنبه دوم تیرماه سال جاری تا روز یکشنبه ششم تیرماه امسال در سلیمانیه برگزار‎ ‎می‌شود و شرکت‌ها و صنایع علاقه‌مند می‌توانند با ثبت نام و تکمیل فرم‌های حضور در‎ ‎نمایشگاه کالاهای خود را عرضه کنند‎.

‎وی اضافه کرد: برپایی این نمایشگاه فرصتی‎ ‎مناسب برای معرفی کالاهای ایرانی و رقابت با دیگر کشورهاست و از آنجایی که کردستان‎ ‎عراق با ایران مشترکات فرهنگی، اجتماعی و اعتقادی بسیاری دارد باید به نحو احسن از‎ ‎این فرصت ویژه استفاده شود‎.

‎رحیمی گفت: در نمایشگاه اختصاصی سال گذشته ۲۱۴ شرکت‏‎ ‎از ۲۰ استان کشور حضور داشتند که با استقبال بی‌نظیر مردم سلیمانیه و مناطق همجوار‏‎ ‎و حتی مناطق عرب‌نشین (کربلا و نجف) مواجه شد و بیش از ۳۰ میلیون دلار نیز قرارداد‏‎ ‎بین طرف‌های ایرانی و عراقی منعقد شد‎.

‎مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان‎ ‎تصریح کرد: تاکنون بیش از یک هزار و ۵۰۰ شرکت بزرگ و کوچک از برپایی نمایشگاه اطلاع‏‎ ‎پیدا کرده و تاکنون اطلاعات مربوط به این نمایشگاه در ۸ رسانه جمعی کشور در صفحه‏‎ ‎اول به چاپ رسیده و همچنین بیش از ۲۰۰ شرکت تا این تاریخ اعلام آمادگی نمودند که‏‎ ‎اگر به همین شکل ادامه پیدا کند ناچاراٌ به علت محدودیت جا و مکان بین آنان گزینش‎ ‎بعمل خواهد آمد‎.

‎وی آخرین مهلت برای شرکت در این نمایشگاه را ۱۵ خرداد عنوان کرد‏‎ ‎و گفت: کل فضای نمایشگاه ۱۰ هزار مترمربع است که در مجموع ۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع‏‎ ‎فضای مفید جهت ایجاد غرفه‌های نمایشگاهی دارد‎.
‎وی خاطرنشان کرد: به جهت تشویق‎ ‎حضور بشتر شرکت‌های بزرگ و دارای برند تجاری در نمایشگاه و ارتقای کیفیت محصولات‎ ‎ارایه شده همه شرکت‌ها و صنایع کردستان که تا تاریخ ۲۵ اردیبهشت‌ماه جاری ثبت‌نام‏‎ ‎کرده‌اند از تخفیف ۱۰ الی ۱۵ درصد برخوردار خواهند شد‏‎.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

‎مدیر عامل شرکت‎ ‎نمایشگاههای بین‌المللی کردستان‎:
* ‎در نمایشگاه اختصاصی سال گذشته ۲۱۴ شرکت از‏‎ ۲۰ ‎استان کشور حضور داشتند که با استقبال بی‌نظیر مردم سلیمانیه و مناطق همجوار‎ ‎مواجه شد و بیش از ۳۰ میلیون دلار قرارداد بین طرفهای ایرانی و عراقی منعقد گردید‏‎ . ‎

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×