اخبار نساجی

دولت با تمام توان برای احیای کارخانه نساجی مازندران تلاش می کند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

دولت با تمام توان برای احیای کارخانه نساجی مازندران تلاش می کند

فرماندار شهرستان قائمشهر با اشاره به دور نخست سفر هیات دولت به مازندران و تصمیمات در مورد احیای کارخانه نساجی مازندران، گفت: دولت با تمام توان برای تحقق این امر تلاش می کند.

علی پیرفلک افزود: در جلسه ای که با حضور وزرای کار، صنایع و اقتصاد و استاندار مازندران برگزار شد، تصمیم به جذب سرمایه گذار و عقد قرارداد گرفته شد.

وی ادامه داد: دولت برای حمایت از این سرمایه گذار گشایش خط اعتباری ال سی ۱۳۲ میلیون یورویی را انجام داد.

فرماندار شهرستان قائمشهر ایجاد دو هزار فرصت شغلی در فاز نخست روند احیای این کارخانه را از جمله تعهدات سرمایه گذار ترکیه ای دانست و گفت: ضعف مدیریت پروژه، مسائل و مشکلات ناشی از تحریم بر کشور و مشکلات مبادله ارز، بدهی های انباشته شرکت نساجی مازندران به بانکها و اداره دارایی از جمله دلایل عدم پیشرفت و تحقق سرمایه گذار در تحقق این وعده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

پیرفلک نظارت و حمایت قویتر از سوی مسئولان و دستگاههای اجرایی را تاثیر گذار بر موفقیت دانست.

وی عنوان کرد: انتخاب سرمایه گذار برای احیای کارخانه نساجی مازندران تجربه تلخی است تا اینکه در انتخاب سرمایه گذار برای کارها از تجربه، سوابق و توان آنان اطلاع کافی بدست آید.

فرماندار شهرستان قائمشهر ادامه داد: تلاش برای تحقق این وعده و احیای کارخانه نساجی مازندران و رفع مسائل و مشکلات ادامه دارد.

وی از برگزاری جلسه هفته آتی در وزارت اقتصاد و دارایی برای رفع مسائل و مشکلات کارخانه نساجی مازندران خبرداد و گفت: پرداخت مطالبات ۱۵۰ تا ۱۶۰ میلیاردریالی حقوق معوقه وسنوات بازنشتسگی کارگران این کارخانه از جمله این مسائل است که پیگیری می شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×