اخبار نساجی

خرید توافقی بیش از ۲۱۰ هزار تن محصولات کشاورزی گیلان و یزد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

خرید توافقی بیش از ۲۱۰ هزار تن محصولات کشاورزی گیلان و یزد

رئیس اداره بازرگانی تعاون روستایی استان یزد گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۷۹ هزار تن محصولات کشاورزی به ارزش ۴۶۵ میلیارد ریال از کشاورزان خریداری شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، ترابی گفت: این محصولات در انواع زراعی، باغی و دامی عمدتاً شامل جو، ذرت، گندم، وش پنبه، یونجه، خیارگلخانه ای، مرغ و شیر است.

وی هدف از خرید توافقی محصولات کشاورزی را کمک به کشاورزان در فروش محصول، جلوگیری از زیان دولت در خرید تضمینی، کاهش نقش دلالان و کاستن فاصله تولید به مصرف عنوان کرد.

مدیر تعاون روستایی استان گیلان نیز از خرید توافقی بیش از ۱۳۲ هزار تن محصولات کشاورزی این استان خبرداد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

گفتنی است؛ طی ۱۱ ماه سال جاری مقدار ۹۱هزار و ۴۹۶ تن انواع محصولات کشاورزی از جمله برنج کیفی و پرمحصول، آرد و سبوس گندم ، جو و آردجو ، کنسانتره، یونجه و چای به ارزش اقتصادی۳۷۴ میلیارد و۳۲۴ میلیون ریا ل خریداری شده است.

همچنین بیشترین مقدار خرید با ۲۰هزارو ۷۵۶ تن مربوط به آرد گندم، ۱۸هزار و ۸۸۶ تن مربوط به سبوس گندم، ۱۴هزار و ۵۲۸ تن مربوط به کنسانتره دامی و ۹هزار و ۶۲۵ تن مربوط به جو وآرد جو است.

۴۱ هزار و۸۰ تن انواع پروتئین حیوانی نیز شامل گوشت قرمز ، مرغ و شیر به ارزش اقتصادی۲۷۱ میلیارد و ۵۸۵ میلیون ریال به صورت توافقی توسط تشکل های کشاورزی و تعاون روستائی استان گیلان خریداری شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×