اخبار نساجی

ایتما میلان ۲۰۲۳: پایداری و دیجیتالی شدن دو بال پرواز برای ماشین آلات نساجی ایتالیا

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

پس از سال ۲۰۲۲ که سالی موفق برای صنعت ماشین آلات نساجی ایتالیا بود این کشور با خوش بینی به سال ۲۰۲۳ نگاه می کند. در سال ۲۰۲۳، پس از هشت سال، ITMA، مهمترین نمایشگاه تجاری در این بخش، به شهر میلان باز می گردد. این فرصتی برای برجسته کردن برتری فناوری صنعت ماشین آلات نساجی ایتالیا و تحریک سرمایه گذاری های جدید در صنعت نساجی است.

با حمایت ACIMIT، انجمن تولیدکنندگان ماشین آلات نساجی ایتالیا، یک کنفرانس اطلاع رسانی در ماه مارس در Villa Frua (ایتالیا) برگزار شد تا از مشارکت شرکت های ایتالیایی در ITMA، نمایشگاه پیشرو ماشین آلات نساجی، که از ۸ تا ۱۴ ژوئن در مرکز نمایشگاهی Fiera Milano برنامه ریزی شده است، رونمایی کند.

در طول این رویداد، الساندرو زوکی، رئیس ACIMIT، اعلام کرد طبق آمارهای سال ۲۰۲۲ هم تولید و هم صادرات ماشین آلات نساجی ایتالیا بیش از ۱۰ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است. ارزش تولید از ۲.۶ میلیارد یورو فراتر رفته و از این میزان ۸۷ درصد یا حدود ۲.۳ میلیارد یورو در خارج از کشور محقق شده است. صادرات ایتالیا عمدتاً به آسیا و اروپا می انجام میشود. به طور کلی، این دو منطقه ۷۹ درصد از فروش خارجی را جذب کردند. چین، ترکیه، هند و ایالات متحده آمریکا مقاصد اصلی فروش ماشین آلات نساجی ایتالیا در خارج از کشور در سال ۲۰۲۲ بوده اند.

الساندرو زوکی: “با این حال، نتایج مثبت موانعی را که شرکت‌ها هنوز در این دوره با آن مواجه هستند، برطرف نمی‌کند. مسائل بحرانی پس از همه‌گیری کووید-۱۹ با درگیری‌های روسیه و اوکراین تشدید شده است. حتی در اوایل سال ۲۰۲۳، آمارها نامطلوب بود. شرایط برای تجارت همچنان وجود دارد اما مشکلات مهمی مانند تورم بالا، محدودیت در عملکرد زنجیره‌های ارزش، و قیمت انرژی بالاتر از میانگین سال‌های اخیر وجود دارد. با این حال، پیش‌بینی‌های اقتصادی ما نشان از بهبود اوضاع در نیمه دوم سال و طی سالهای ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۶ دارد، که ما را امیدوار می کند.
با این پیش‌بینی‌ها، ITMA2023، نمایشگاه تجاری پیشرو برای صنعت ماشین‌آلات نساجی، که در ماه ژوئن در میلان برگزار می‌شود، می‌تواند نیروی محرکه‌ای باشد که سرمایه‌گذاری در بخش نساجی و نه تنها در ایتالیا بلکه در سراسر جهان را تحریک کند. Zucchi اظهار داشت: “تولید کنندگان ما در مورد رویداد ایتما بسیار مطمئن هستند. همانطور که ارقام مربوط به حضور ایتالیایی در این  رویداد نشان می دهد: تقریباً ۴۰۰ غرفه دار ایتالیایی، حدود ۳۶۰۰۰ متر مربع، با افزایش بیش از ۲۰ درصدی مساحت اشغال شده در مقایسه با نسخه قبلی در بارسلون در نمایشگاه حضور دارند. ۳۰ درصد از کل فضای نمایشگاه در ITMA 2023 توسط سازندگان ماشین آلات ایتالیایی اشغال خواهد شد.
Mr. Alessandro Zucci, President of ACIMIT
Mr. Alessandro Zucci, President of ACIMIT

در طی این کنفرانس مطبوعاتی، ابتکارات مختلفی که ACIMIT با حمایت آژانس تجارت ایتالیا (ITA) برای ترویج مشارکت ایتالیایی در ITMA انجام داده است، اعلام شد. روبرتو لونگو، مدیر کل ITA، اظهار داشت: “صنعت ماشین آلات نساجی ایتالیا به دلیل تکنولوٓژی و کارایی بالا در بازارهای بین المللی، یکی از بخش های پیشرو برای کشور ما است. فناوری های نساجی ما از سطح کیفی بالایی برخوردار است. و برای ما در ITA این نشان‌دهنده یک عنصر غرور و رضایت است که ما را وادار می‌کند تا از شرکت‌های ایتالیایی به شیوه‌ای قاطعانه حمایت کنیم. ITMA یک فرصت منحصر به فرد برای صنعت ماشین آلات نساجی ایتالیا به دلیل تعداد زیاد غرفه داران و ده ها هزار بازدید کننده است که معمولاً آن را به خود جذب می کند، ما به عنوان ITA، با همکاری ACIMIT، پروژه گسترده ای را با هدف ارتقاء بخش ماشین آلات نساجی ایتالیا آماده کرده ایم. سه عاملی که آن را متمایز می کند: فناوری، دیجیتالی شدن و پایداری.”

Roberto Luongo, the General Director of Italian Trade Agency (ITA)
Roberto Luongo, the General Director of Italian Trade Agency (ITA)

روبرتو لونگو در پایان گفت: “ما ۱۴۰ خریدار خارجی برتر از ۲۵ کشور مختلف را در غالب هیات خریدار خواهیم داشت؛ این امر با یک کمپین گسترده در ایتالیا و خارج از کشور همراه خواهد بود که به طور قابل توجهی به افزایش حضور بازدیدکنندگان حرفه ای در رویداد ایتما میلان کمک می کند. در سراسر جهان رویدادهای آموزشی متعددی با تمرکز بر نوآوری های ارائه شده توسط شرکت های ایتالیایی در ITMA 2023 با تمرکز ویژه بر فناوری های پایدار و فرآیندهای دیجیتالی برگزار خواهد شد و سپس جوایز فناوری نساجی ایتالیا برگزار می شود که توسط ITA سازماندهی شده است. جوایز به ۱۸ دانشجوی برتر از دانشگاه های نساجی در کشورهایی که مراکز آموزشی فناوری نساجی ایتالیا فعال هستند یا در حال راه اندازی هستند: بنگلادش، هند، مغولستان، پاکستان، پرو و ​​ویتنام اعطا خواهد شد.”

کمپین تبلیغاتی از طریق کانال های اجتماعی و سنتی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار بود. مفهومی که فعالیت های ارتباطی ACIMIT را نسبت به ITMA 2023 متمایز می کند، شکل دادن به آینده است. رئیس ACIMIT توضیح می دهد: “بخش ماشین آلات نساجی ایتالیا، رئیس ACIMIT، در سال های اخیر نشان داده است که می داند چگونه به آینده نگاه کند تا نوآوری ایجاد کند و رهبری فناوری را تقویت کند که اکنون در سطح بین المللی ایجاد و شناخته شده است. شکل دادن به آینده مفهومی است که هدف آن نشان می دهد که چگونه تولیدکنندگان ایتالیایی بازیگران کلیدی در توسعه کل زنجیره تامین نساجی هستند و می توانند مسیرهای فضیلت مندی را ترسیم کنند که گواه ماهیت فعال کل بخش است و آینده این بخش را قادر می سازد از طریق سه ستون، فناوری، دیجیتالی شدن و پایداری شکل بگیرد که موضوعات کلیدی ایتما ۲۰۲۳ نیز هستند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

Acimit Press Conference in Villa Frua
Acimit Press Conference in Villa Frua

Acimit Press Conference in Villa Frua – Photo By: Kohan Textile Journal

 

در طول کنفرانس با موضوع پایداری و دیجیتالی شدن، پنج شرکت عضو ACIMIT نیز سخنرانی کردند و تجربیات شرکت خود را ارائه کردند: Flainox، Itema، Marzoli، Salvade و Sperotto Rimar.

Andrea Bozzo – Flainox
Flainox
Valentina Brignoli – Itema Group
Itema Group

مشارکت شرکت های تولیدی اعتبار پروژه هایی را که ACIMIT چند سالی است در زمینه پایداری و دیجیتالی شدن دنبال می کند برجسته می کند، یعنی پروژه فناوری های پایدار، با برچسب سبز به عنوان هسته اصلی ابتکار، و گواهی دیجیتال به نام ACIMIT Digital Ready. هر دو پروژه گواهی بر تعهد تولیدکنندگان ایتالیایی در دو حوزه با اهمیت استراتژیک برای تثبیت رهبری فناوری نساجی ایتالیا در آینده است.

با برچسب سبز، تایید عملکرد زیست محیطی و اقتصادی ماشین آلات نساجی صورت می گیرد و شرکت های عضو متعهد می شوند که انتشار CO2 ماشین های خود را از طریق بهبود مداوم فناوری کاهش دهند. از سوی دیگر، با Digital Ready، هدف استانداردسازی داده های تولید و مدیریت ماشین آلات نساجی ایتالیایی و توانایی آنها برای یکپارچه سازی دیجیتالی در کارخانه مشتری است. الساندرو زوکی در پایان گفت: “ما معتقدیم که منسوجاتی که در آینده می‌خواهیم شکل دهیم، در یک عرضه تکنولوژیکی پایدار و دیجیتالی نهفته است.”

ACIMIT، انجمن تولیدکنندگان ماشین آلات نساجی ایتالیا، نشان دهنده یک بخش صنعتی است که شامل تقریباً ۳۰۰ تولیدکننده (با استخدام حدود ۱۳۰۰۰ نفر) است که ماشین آلات را به ارزش کلی حدود ۲.۶ میلیارد یورو تولید می کنند که ۸۷٪ آن صادر می شود. خلاقیت، فناوری پایدار، قابلیت اطمینان و کیفیت، ویژگی هایی هستند که ماشین آلات نساجی ایتالیایی را به پیشتازان جهانی تبدیل کرده اند.

ITA – آژانس تجارت ایتالیا یک آژانس دولتی است که از توسعه تجارت شرکت های ایتالیایی در خارج از کشور حمایت می کند و جذب سرمایه گذاری خارجی در ایتالیا را ترویج می کند. ITA سازمانی با انگیزه و مدرن است که با شبکه گسترده ای از دفاتر خارج از کشور، اطلاعات، کمک، مشاوره، ارتقاء و آموزش به مشاغل کوچک و متوسط ​​ایتالیایی ارائه می دهد و با استفاده از مدرن ترین ابزارهای تبلیغاتی و ارتباطی، در جهت اثبات برتری ماشین آلات ساخت ایتالیا در جهان عمل می کند.

Federici Businaro – SperottoRimar
Federici Businaro – SperottoRimar
Marco Salvade – Salvade
Salvade
Cristian Locatelli – Marzoli
Marzoli

 

صنعت ماشین آلات نساجی ایتالیا تقریباً ۳۰۰ شرکت تولید کننده ماشین آلات نساجی و لوازم جانبی مربوطه وجود دارد که در مجموع حدود ۱۲۹۰۰ کارمند دارد. در سال ۲۰۲۱ ارزش تولید ایتالیا ۲.۴ میلیارد یورو و صادرات به ارزش ۲ میلیارد یورو بود. انتظار می رود تولید صنعت ماشین آلات نساجی ایتالیا در سال ۲۰۲۲ با رشد ۱۱ درصدی به ارزش کل ۲.۶ میلیارد یورو برسد.
بخش ماشین آلات نساجی ایتالیا (میلیون یورو)
بخش ماشین آلات نساجی ایتالیا (میلیون یورو)

صادرات ماشین آلات نساجی ایتالیا

۸۷ درصد از کل فروش ایتالیا در حدود ۱۳۰ کشور مقصد انجام می شود. روند بین المللی شدن و حرفه برای نوآوری در این بخش، به شرکت های ایتالیایی اجازه داده تا موقعیت پیشرو خود را در صنعت ماشین آلات نساجی جهان تحکیم و بیشتر بهبود بخشند.

صادرات ماشین آلات نساجی ایتالیا ( بر اساس مقصد جغرافیایی در تاریخ ژانویه تا اکتبر ۲۰۲۲)

در ده ماهه اول سال ۲۰۲۲ مقصد اصلی صادرات ماشین آلات نساجی ایتالیا، کشورهای آسیایی (۴۴ درصد) و پس از آن کشورهای خارج از اتحادیه اروپا (۱۸ درصد) و کشورهای عضو اتحادیه اروپا (۱۷ درصد) بوده است. بیشترین سهم در صادرات ماشین آلات نساجی ایتالیا متعلق به چین بوده است. در دوره ژانویه تا اکتبر ۲۰۲۲، فروش ایتالیا به بازار چین به ارزش ۲۴۴ میلیون یورو رسید. دیگر بازارهای اصلی ترکیه، هندوستان و ایالات متحده آمریکا هستند.

صادرات ماشین آلات نساجی ایتالیا - بازارهای اصلی (ژانویه تا اکتبر 2022) میلیون یورو، تغییر سالانه
صادرات ماشین آلات نساجی ایتالیا – بازارهای اصلی (ژانویه تا اکتبر ۲۰۲۲) میلیون یورو، تغییر سالانه

 

ایتالیا تنها کشور ماشین ساز نساجی محسوب می شود که قادر است طیف وسیعی از ماشین آلات نساجی از تولید الیاف و ریسندگی گرفته تا بافت و تکمیل و منسوجات فنی و تکنیکی را تولید و به بازار ارایه کنند.
صادرات ماشین آلات نساجی ایتالیا - تفکیک بر اساس دسته ها (ژانویه-اکتبر 2022) درصد از کل
صادرات ماشین آلات نساجی ایتالیا – تفکیک بر اساس دسته ها (ژانویه-اکتبر ۲۰۲۲) درصد از کل

دلایل موفقیت جهانی صنعت ماشین سازی نساجی ایتالیا

فعالیت‌های شرکت‌های تحقیق و توسعه ایتالیایی که به دنبال توسعه ماشین آلات نساجی این بخش هستند بسیار مهم است و همکاری با شرکت‌ها کوچک و بزرگ در دستور کار آنهاست، ماشین سازان ایتالیایی عمیقاً برای ایجاد فرصت‌های جدید، ماشین‌های جدید، سیستم‌ها و فناوری‌های جدید متعهد هستند.

توانایی درک نیازهای مشتریان بالقوه شرکت‌های ایتالیایی را قادر می‌سازد تا به سرعت آنها را به ماشین‌ها و دستگاه‌های اختصاصی تبدیل کنند که باعث ایجاد بازارهای جدید با ارزش افزوده بالا (مانند منسوجات فنی) در بازار نساجی جهانی، هم از نظر اقتصادی و هم از نظر فنی می‌شود.

شرکت‌های ماشین‌آلات نساجی ایتالیایی در مناطقی با قرن ها سابقه و تاریخچه نساجی قرار گرفته‌اند، جایی که تبادل تجربه با کاربران نهایی، انگیزه‌ای قوی برای ارتقای مداوم تکنولوژیکی ماشین‌آلات ارائه می‌دهد. خوشه های نساجی متمرکز و قدرتمندی که در شمال و مرکز ایتالیا قرار دارند مانند برگامو، بیلا، برشا، کومو، میلان، پراتو و ویچنزا در این پیشرفت نقش اساسی ایفا می کنند.

ویژگی های اصلی که بخش ماشین آلات نساجی ایتالیا را متمایز می کند عبارتند از:

• نیروی کار ماهر که کیفیت بالای محصولات را تضمین می کند.

• ابعاد عمدتا کوچک و متوسط شرکت های ایتالیایی که امکان پاسخگویی سریع به نیاز هر مشتری را فراهم می کند.

• انعطاف پذیری و تطبیق پذیری، تولید سفارشی شده را برای برآوردن نیازهای هر مشتری تضمین می کند.

• سطح بالای تکنولوژیکی، به دلیل توجه مداوم شرکت های ایتالیایی به فعالیت های تحقیق و توسعه و راه حل های نوآورانه.

درباره ACIMIT

ACIMIT یک نهاد ملی خصوصی است که اکثر شرکت های ماشین آلات نساجی ایتالیایی (که حدود ۹۰ درصد از کل تولید ماشین آلات نساجی ایتالیا را تشکیل می دهند) را گرد هم می آورد.

هدف اصلی انجمن ترویج ماشین آلات نساجی ایتالیایی و حمایت از فعالیت شرکت های عضو، عمدتا در خارج از کشور است.

ACIMIT نمایشگاه ها، سمینارهای فنی، ماموریت ها در ایتالیا و خارج از کشور و غیره را برگزار می کند. اکثر این فعالیت ها با همکاری آژانس تجارت ایتالیا و وزارت توسعه اقتصادی ایتالیا انجام می شود.

ACIMIT عضو CEMATEX (Comite Europien des Constructeurs de Machines Textile) است که بیش از ۶۰۰ شرکت را در اروپا گروه بندی می کند. یکی از وظایف اساسی Cematex، سازماندهی و برگزاری ITMA، مهمترین نمایشگاه تخصصی در سراسر جهان در صنعت ماشین آلات نساجی است.

اطلاعات مربوط به شرکت های ماشین آلات نساجی ایتالیایی، محصولات آنها، اطلاعات تماس و موارد دیگر را می توان در وب سایت ACIMIT یافت.

نقشه سالن های نمایشگاه ایتما
نقشه سالن های نمایشگاه ایتما

لیست تولیدکنندگان ماشین آلات نساجی ایتالیا در ITMA 2023:

سالن ۱ /  ریسندگی – تابندگی

Hall 1 

Spinning, Winding

B102 ۴MPLANTS Acimit Member
E201 ARIMO
D107 BIOTTI CARD CLOTHING Acimit Member
B303 BTSR Acimit Member
E107 C.P.S. TEX Acimit Member
D109b CAMOZZI DIGITAL Acimit Member
D109a CAMOZZI GROUP
E109 CAT – CECCATO ADVANCED TECHNOLOGY
B104 COMOLI Acimit Member
E102 COPPA Acimit Member
E206a DOTECO
E114 ED ELETTRONICA DEDICATA
B306 GAUDINO Acimit Member
C205 I.S.G.E.V.
B304 IMA
D303 MAE
E106 MAGITEXTILE
D109 MARZOLI Acimit Member
E305 METAL LASTRA
E118 MOVENGINEERING
B301 MTS Acimit Member
C310 MVV
E203 NUOVA COSMATEX Acimit Member
E120 O.M.\I
D108a PINTER CAIPO ITALIA Acimit Member
E206 PIOVAN GROUP
E118b PRINCO
B301a RPR
E118a RYMYC
B103 SALMOIRAGHI Acimit Member
D207 SCAGLIA Acimit Member
A102 SMOTEX
C103 STREMA
E121 SYNCRO
E101 TECNOMECCANICA BIELLESE Acimit Member
B101 TESSIL GOMMA Acimit Member
E119 TESSILMARKET
A203 TEXILMESA Acimit Member
C101 TOMSIC Acimit Member
E208 TRASCAR
D302 VB-S&T

 

سالن H2

Spinning, Winding
Knitting, Testing
Fibres, Yarns & Fabrics

B207 BIGAGLI PROXIMA Acimit Member
C301 DANTE BERTONI
D316 DBT FIBRE
C206 GERRI
B305 GIGLIOTTI MACCHINE TESSILI Acimit Member
A301 GUALCHIERI E GUALCHIERI Acimit Member
A106 LOPTEX Acimit Member
B316 MTI
A102 PAFA Acimit Member
B301 PELLIZZARI
B303 PROSINO Acimit Member
E106a ROSSO
B308 SERMATES
E106 T & T SERVICE
D310 TECNOYARN
B304 TEXERA Acimit Member
C204 VENTURA ITM
B205 ZENTEX Acimit Member

H3

Spinning weaving
Research and innovation
Start up valley

A307 AICTC
B104 BE.MA.TEX
D101 BESCHI Acimit Member
E208 CAMPANINI ENGINEERING Acimit Member
A308 CENTROCOT Acimit Member
E311 CHIORINO
E206 EMME Acimit Member
B203 EVER ELETTRONICA
B106 FADIS Acimit Member
E306 FARE
E205 FAVRETTO
B317 G.D. COSTRUZIONI
E310 MECCANOTESSILI GIESSE
E305 GUALCHIERANI
B319 IGH
E302 IPC
A109 MARIPLAST Acimit Member
B205c MESDAN Acimit Member
A207 NEXT Acimit Member
B320 PLASTIMEC
D202 RATTI LUINO OMM MENEGATTO Acimit Member
D301 RI.TE. Acimit Member
E102 Pal SANT’ANDREA TEXTILE MACHINES Acimit Member
B205 SAVIO Acimit Member
B311b SIMA
B312 SIMET Acimit Member
E107 SPAZZOLIFICIO BUSTESE
E301 SRS ITALY Acimit Member
۶۲۰۹ TEMAT Acimit Member
B318 THEMA2
E106 TOSIN CARD
E201 TUBETTIFICIO SENESE
E207 ZANCANER

 

H4 

Knitting, Testing

B301 AZ
B309 BOGGIANI RENATO Acimit Member
D304 BRANCA
B311 BTSR Acimit Member
D207 BUSI GIOVANNI Acimit Member
E202 CEB TESSILE
B103 COLOSIO
B305 COMETA
D205 COMPLETT Acimit Member
C201b DINEMA
D106 GEP
D208 H2G
E207 INTEX SYSTEM
C305 LGL ELECTRONICS Acimit Member
D105 LOGICA
C201 CONATI Acimit Member
C103 MARTEX Acimit Member
C201c MEC-MOR
A101 MKT
C101 NUOVA RIMATES
C307 ORIZIO Acimit Member
B106 PANTA REI
B308 RONCHETTI
B105 SIGNAL
C201d TECNOPEA
B102 VARTEX
C201a SANTONI Acimit Member

 

H5

Printing and Inks
Colourants and Chemicals

B101 ACHITEX MINERVA
D101 ANTEX Acimit Member
D203 ATEC
C310 B. A.
B307 BOZZETTO GROUP
B210b CHIMICA TESSILE
D106 COLOR-DEC
C111 COMEC ITALIA
D107 DAYKEM
A201 ERCA
A204 FTR
C202 GALLI
B205 GP TEXTRON
C103 GRAFCO
B203 LAMBERTI
CIOI MONTEGA
C309 NEARCHIMICA
Ci10 OFFICINA +39
Ci13 PROVANO
B106 PROCHIMICA
C305 RICCI
A307 SILICONI
B102 SILITEX
E201 TEK-IND
D113 TRANSMATIG
C304 ZAITEX
A102 ZETA

 

H7

Printing and Inks

D301 ALEPH Acimit Member
E302 BARBIERI ELECTRONIC
B105 CIBITEX Acimit Member
B206 EPSON Acimit Member
D201 FIMAT Acimit Member
B302 FTEX Acimit Member
AIOI ISOCARBO
C101a JAEGGLI MECCANOTESSILE
D206a KliAN DIGITAL Acimit Member
B301 KONICA MINOLTA Acimit Member
B304 MAS Acimit Member
C101b MEZZERA
B104 MONTI ANTONIO Acimit Member
D206 MS PRINTING SOLUTIONS Acimit Member
C101 REGGIANI MACCHINE Acimit Member
E101 WENK

 

H9

Finishing
Garment Making, Embroidery
Composites, Logistics, Recycling
Software, Automation

A105 A EFFE M.
D208 AERIS Acimit Member
E112 ALBINI ENERGIA
A106 AMP PISANI
E106 ARIMO – SCARDASSI DIVISION
D213 ASA-RT
CIOI AUTOTEX ITALIA Acimit Member
B107 BORSOI
A304 BOTTINELLI INFORMATICA
E202a BRIDAROLLI
DIOI BRIGHI TECHNOLOGY
B214 CAD MODELLING
D209 CANNON BONO ENERGIA
EIOI CEA
D307 CHEMICAL ROADMASTER
C303 COMPUTER HOUSE Acimit Member
E202 CONA
B318 DATATEX
C207 EUROPROGETTI
C201a FACTORY-HIT Acimit Member
A104 FKGROUP Acimit Member
D211 GICAM
A103 GIEMMEPI
D108 GMI
E105 GRANDIS
C314 HYDROTECH ENGINEERING
B201 IMA Acimit Member
B303 INTERLEM GP OMEGA
E203a MADE IN BELLA
A204 MAGETRON
C208 MARTIN GROUP
D212 MINGAZZINI
B102 MORGAN TECNICA
Di13 MP
B305 MULTIDATA
C103 OROX Acimit Member
E107 PMT RIBBONS
C305 PORINI
C306 RETELIT
A102 RIMAC
E108 SCHELLING 1867
D202 SEAMAN PAPER
D210 STARK
D303 TECNOIMPIANTI
D304 WATERNEXT

 

H11

Finishing

D305 ۳G DOSlNG Automation Acimit Member
D206 BRAZZOLI Acimit Member
D301 COLOR SERVICE Acimit Member
B308 СUВОТЕХ Acimit Member
C204 DANlTECH Acimit Member
Е۳۰۸ DETTIN
C102 ETV Acimit Member
Е۲۱۲ F.LLI FlASCHI
D104 FLAlNOX Acimit Member
D203 FLUIMAC
C307 GALVANON
C306 HOFMANN By BONINO Acimit Member
B302 ICS Acimit Member
Е۲О۴ IDROSISTEM ENERGY
B304 ITALBERTA
А۲О۶ ITB Acimit Member
C105 LAIP Acimit Member
B301 LAWER Acimit Member
В۲۰۷ LORIS BELLINI Acimit Member
C101 MCS Acimit Member
В۲۰۴ MONTESSILE
D103 NOSEDA Acimit Member
А۲۰۸ ОВЕМ Acimit Member
Е۲۰۳ OMCAR
Е۲۰۶ PlNDARUS
А۱۰۴ PIOVAN Acimit Member
D306 РЕМ
D205 PRОСОМ CONTROL FLUlD
Е۲۰۸ SALCE Acimit Member
D202 STALAM Acimit Member
В۱۰۲ TECNORAMA Acimit Member
C101a TERMO Acimit Member
A205 UGOLINI Acimit Member

 

H14

Finishing

B209 AIGLE Acimit Member
B104 BIANCO Acimit Member
C204 BRONGO Acimit Member
A106 COSTA
B207 CROSTA Acimit Member
C108 DANTI Acimit Member
A301 EET WATER
A310 ESSICO
A203 FERMOR Acimit Member
A112 FERRARO Acimit Member
B204 GRANDO TECH
B106 GUARNERI TECHNOLOGY NIPCO TECHNOLOGY Acimit Member
A307 IEN INDUSTRIE Acimit Member
C102 JEM
A208 LA SPOLA
B206 LAFER Acimit Member
A212 M.T. COSTRUZIONE MACCHINE Acimit Member
A108 MACPI
A204 MONT-MAC Acimit Member
A103 OT-LAS Acimit Member
A207 REAL TIME
B102 RED CARPET Acimit Member
C302 REGIS
C206 RF SYSTEMS
A109 ROLLMAC Acimit Member
A306 ROTONDI GROUP
A205 SALVADE Acimit Member
C106 SEI LASER Acimit Member
B210 SILTEX Acimit Member
A107 SINTEC TEXTILE Acimit Member
C203 SOKO CHIMICA
A104 SONIC ITALIA
C306 TECNICHE
B101 TECNOTEAM Acimit Member
B105 TEXMA ITALIA Acimit Member
A201 TONELLO Acimit Member
A11O TOSCANA SPAZZOLE Acimit Member
A202 TRIVENETA Acimit Member
B201 UNITECH INDUSTRIES Acimit Member

H18 

Finishing

A111 ALBANY INTERNATIONAL Acimit Member
B306 ALETTl
B301 ARIOLI Acimit Member
B213 BERGI
A202 BIANCALANI Acimit Member
C205 BIELLA SHRUNK PROCESS Acimit Member
B214 BROSIOMECCANICA
A204 CARU Acimit Member
A308 CIBITEX Acimit Member
A112 CLEMIPIEGA
B111 CORINO MACCHINE Acimit Member
A203 FAIT GROUP
B109 GERLACH Acimit Member
A110e ISOTEX/ SANTEX RIMAR GROUP
B203 KAIROS ENGINEERING Acimit Member
A306 MATEX
B302 MINOX Acimit Member
B212 NEXA DE FRANCESCHI Acimit Member
B201 PENTEK Acimit Member
A103 POZZI Acimit Member
B110 PUGI GROUP Acimit Member
B211 ROSTONI MACCHINE Acimit Member
A110d SANTEX RIMAR GROUP/SANTEX RIMAR GROUP
A110a SOLWA/SANTEX RIMAR GROUP Acimit Member
A109 SONOMAX ULTRASONIC
C104 SONOWAVE
A110 SPEROTTO RIMAR/SANTEX RIMAR GROUP Acimit Member
B305 TESTA GROUP Acimit Member
A108 TEXTAPE Acimit Member
B107 TMT CIMI Acimit Member
B304 ZAPPA MACCHINE Acimit Member
C204 ZONCO Acimit Member

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×