اخبار نساجی

سیف و نعمت‌زاده گزارش رانت ۶۵۰ میلیون یورویی را به مجلس می‌دهند

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: هفته آینده وزیر صنعت و رئیس کل بانک مرکزی گزارش رسمی خود درباره رانت ۶۵۰میلیون یورویی به مجلس می دهند.

به گزارش تسنیم عبدالکریم رجبی در ارتباط با برنامه کمیسیون اقتصادی مجلس در پرونده رانت ۶۵۰ میلیون یورویی، اظهار داشت: کمیسیون اقتصادی برنامه ریزی کرده است تا هفته آینده با حضور وزیر صنعت و رئیس کل بانک مرکزی به صورت رسمی و جدی این پرونده را مورد رسیدگی قرار دهد.

وی با بیان اینکه حتما باید رئیس کل بانک مرکزی در این خصوص به مجلس توضیح دهد، افزود: البته دیروز در نامه رئیس کل بانک مرکزی به رئیس مجلس، ایشان تأکید داشته که رانتی داده نشده است ولی مجلس از بانک مرکزی توضیح رسمی خواهد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از ارائه گزارش رسمی نعمت زاده و سیف درباره پرونده ۶۵۰ میلیون یورویی به این کمیسیون طی هفته آتی خبر داد و گفت: توجیه آقایان این است که تنها فردی که می توانست با تضمین در شرایط تحریم این کالاها را وارد کند آقای “م” مالک شرکت بازرگانی سپید استوار آسیا بود.

رجبی اضافه کرد:‌ بنابراین اگر این تفاهم نامه به صورت مزایده عمومی و بدون هیچ پشت پرده ‌ای با این تاجر خاص منعقد می شد، مشکلی نبود ولی نکته اینجاست که چنین امتیازی برای سایر تجار در نظر گرفته نشده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نماینده مردم مینو دشت در مجلس نهم خاطر نشان کرد:‌ کمیسیون اقتصادی با جدیت پیگیر پرونده رانت ۶۵۰ میلیون یورویی است و بانک مرکزی و وزارت صنعت باید رسماً در این زمینه پاسخ دهند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×