اخبار فرش ماشینی

دموتکس روسیه ۲۰۱۲

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

فرش قرمز برای ورود به بازار فرش و کفپوش روسیه

روسیه بازاری با پتانسیل رشد بسیار بالا
اقتصاد روسیه دارای رتبه یازدهم جهان از نظر رشد  GDP و تولید ناخالص ملی و دارای ششمین قدرت جهان از نظر قدرت خرید اقتصادی است که بیانگر بازار بسیار خوب این کشور است. در روسیه در چند سال آینده رشد ۳ تا ۵ درصدی در پروژه های ساخت وساز پیش بینی شده است. همچنین روسیه در سالهای آینده میزبان رویدادهای بسیار بزرگ جهانی مانند المپیک زمستانی در سال ۲۰۱۴ و جام جهانی فوتبال در سال ۲۰۱۸ خواهد بود که قطعا رشد ساخت و ساز و نیاز به انواع کفپوش ها را در این کشور به شدت رشد خواهد داد . همچنین پایتخت روسیه یعنی مسکو امروزه به بزرگترین شهر تجمع میلیاردرهای جهان و اروپا بدل شده است که این به معنی افزایش تقاضا برای کالاهای لوکس وگران قیمت مانند فرش دستباف است .

دموتکس روسیه 2012 مسکو  Domotex Russia 2012

دموتکس روسیه قصد دارد برگ موفقیت دیگری را بعد از هانوفر، چین و دبی در افتخارات خود ثبت کند . دموتکس روسیه تنها نمایشگاه در سراسر روسیه خواهد بود که به طور ویژه و قدرتمند بر روی انواع فرش و کفپوش تمرکز خواهد کرد .
این نمایشگاه امسال همزمان با نمایشگاههای منسوجات خانگی ، هیم تکستایل ۲۰۱۲ روسیه و R+T روسیه ۲۰۱۲ انجام خواهد شد که می تواند در افزایش مخاطبین و بازدید کنندگان آن نقش به سزایی ایفا کند .
اگر می خواهید در این نمایشگاه غرفه گذار باشید قیمتهای اخذ غرفه در این نمایشگاه از ۳۰۰ تا ۴۳۰ یورو در هر مترمربع متغیر است که البته باید به آن ۱۸% مالیات را نیز اضافه کنید . شرکت هایی که قبل از ۳۰ نوامبر ۲۰۱۱ غرفه خود را رزرو کرده اند از ۵ درصد تخفیف برخوردار خواهند شد .

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما تماس بگیرید

بهنام قاسمی

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

————————————————————————————

این مطلب را نیز بخوانید
پیشنهاد سردبیر : اشتباهات رایج در شستشوی شلوار جین

————————————————————————————
تحریریه مجله نساجی کهن
ارسال مقالات و ترجمه جهت انتشار در سایت : info@kohanjournal.com

فرم ثبت نام سریع

جهت دریافت آخرین اخبار و رویدادهای نساجی و فرش ماشینی ایران و جهان در فرم زیر ثبت نام کنید

[instagram-feed]

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×