اخبار فرش ماشینی

صادرات فرش به روسیه و کشورهای CIS

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

صادرات فرش به روسیه
DOMOTEX Russia 2013

۲۵ – ۲۷ September 2013
IEC “Crocus Expo”

دومین دوره نمایشگاه دموتکس روسیه امسال در تاریخ ۳ تا ۵ مهر ۱۳۹۲ برابر با ۲۵ لغایت ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۳ در مرکز نمایشگاهی  Crocus Expo  مسکو برگزار می شود.

مجله نساجی کهن:: نمایشگاه دموتکس روسیه یکی از جدیدترین شعبه های دموتکس است که با هدف بازارهای روسیه و کشورهای تازه استقلال یافته برپا شده است. این نمایشگاه امسال نیز به طور همزمان با نمایشگاه های هیم تکستایل روسیه و نمایشگاه R+T  برگزار می شود.

 

اولین دوره این نمایشگاه با حضور  شرکت هایی از ۲۵ کشور جهان و حدود ۴۲۰۰ بازدید کننده برگزار شده است. آقای مارتین فولکرتز ، مدیر نمایشگاه های دموتکس شرکت نمایشگاهی آلمان در گفتگویی اختصاصی با مجله نساجی کهن – به عنوان تنها همکار مطبوعاتی رسمی نمایشگاه در ایران- ضمن ابراز خرسندی از اولین دوره این نمایشگاه گفت: ” نمایشگاه دموتکس روسیه یک بازار جدید برای تولیدکنندگان انواع فرش و کفپوش است که امکان حضور در بازار دشواری مانند بازار روسیه و کشورهای حوزه CIS  را برای آنها فراهم کرده است. در دوره اول برگزاری این نمایشگاه تعداد زیادی از برترین برندهای فرش و کفپوش دنیا حضور داشتند که نشان دهنده یک موفقیت بزرگ است. جالب است که از کشور ایران نیز در این رویداد ۲ برند برتر فرش ماشینی به نام های فرش ستاره کویر یزد و شرکت رسول اصفهان نیز حضور داشتند. ما بازدید کنندگان خوبی از ایران داشتیم و اطمینان داریم فرش های ایرانی در بخش دستباف و ماشینی قطعا شرایط حضور در بازار روسیه را دارند. بازار روسیه یک بازار بزرگ و علاقمند به فرش است و آمارهای بسیار جالبی در این رابطه وجود دارد. ”

ایشان ضمن اشاره به دشوار بودن بازار کشور روسیه به مجله نساجی کهن گفت: ” هر بازاری مختصات خاص خود را داردو تولید کنندگان باید قبل از ورود به این بازار جدید اطلاعات خود را در مورد قوانین گمرکی ، قوانین صادرات و واردات ، قوانین پولی و مالیاتی و … کامل کنند و گرنه با مشکلات جدی مواجه می شوند. در حال حاضر تولید کنندگان بلژیکی در بازار روسیه حضور خوبی دارند و توانسته اند با اشراف به این مسائل و همکاری نزدیک با شرکای خود در روسیه سهم خوبی از بازار داشته باشند.”

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 

 

 

 

صادرات فرش به روسیه
صادرات فرش به روسیه

 

تحریریه مجله نساجی کهن

ارسال مقالات و ترجه جهت انتشار در سایت : info@kohanjournal.com

جهت دریافت آخرین خبرها و به روز ترین نمایشگاه های نساجی و فرش ماشینی ایران و جهان در فرم زیر ثبت نام کنید

فرم ثبت نام سریع

جهت دریافت آخرین اخبار و رویدادهای نساجی و فرش ماشینی ایران و جهان در فرم زیر ثبت نام کنید

[instagram-feed]

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×