اخبار نساجی

مردم باید افزایش منطقی نرخ کالاها را بپذیرند

 

مردم باید افزایش منطقی نرخ کالاها را بپذیرند

رییس سازمان حمایت عواملی نظیر رشد نقدینگی، تغییرات نرخ ارز، قیمت‌های جهانی، رشد دستمزدها، افزایش قیمت حامل‌های انرژی و افزایش قیمت مواد اولیه را از مولفه‌های اثرگذار بر رشد قیمت‌ها دانست و گفت: این عوامل باعث افزایش قیمت‌ها می‌شود و مردم باید افزایش منطقی نرخ کالاها را بپذیرند.

سیدجواد تقوی – رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان – در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان گفت: در مدیریت بازار فرایندی را کنترل می‌کنیم که شامل توزیع و نظارت و بازرسی است.

وی افزود: شبکه مدیریت بازار مشکلات ساختاری از تامین تا نظارت و بازرسی دارد و در مواقعی که شرایط بحرانی می‌شود این مشکلات تشدید می‌شود.

او شرایط اقتصادی فعلی را از دوران جنگ تحمیلی سخت‌تر دانست و با اشاره به اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها گفت: هدفمندی یارانه‌ها یکی از هفت محور تحول نظام اقتصادی است و برای اصلاح وضعیت اقتصادی باید سایر محورها نظیر نظام مالیاتی، بهره‌وری، نظام گمرکی و … اصلاح شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی افزود: از زمان اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار بازرسی در کشور از واحدهای صنفی و تولیدی انجام شده و یک میلیون و ۲۰۰ هزار پرونده تخلف تشکیل شده است و ارزش تخلفات صورت گرفته در این مدت ۸۵ هزار میلیارد ریال بوده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×