اخبار نساجی

راه‌اندازی اولین پالایشگاه تمام ایرانی در کشور

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

راه‌اندازی اولین پالایشگاه تمام ایرانی در کشور

معاون ملی مهندسی نفت از ساخت و راه‌اندازی نخستین پالایشگاه تمام ایرانی در کشور توسط متخصصان داخلی خبر داد.
به گزارش بی باک به نقل از  فارس از ماهشهر فرهاد احمدی در مراسم افتتاحیه دو پروژه انتقال خطوط لوله نفت آبادان ـ ماهشهر و طرح ساماندهی بندر صادراتی ماهشهر که با حضور مسئولان محلی در محل سالن اجتماعات این بندر صادراتی برگزار شد، اظهار کرد: امروز در طلیعه سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، شرکت ملی مهندسی نفت ایران به دستاوردهای مهم و بی‌نظیری دست یافته است.

* اجرای ۴۰ پروژه توسط شرکت ملی مهندسی نفت

وی افزود: ۴۰ پروژه برای این شرکت بزرگ مهندسی تعریف شده و خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته تاکنون ۳۴ پروژه آن را عملیاتی و اجرایی کرده‌ایم.

معاون ملی مهندسی نفت کشور تصریح کرد: شش پروژه دیگر که تاکنون افتتاح نشده و به بهره‌برداری نرسیده‌اند همچنان در مشکلات فصلی، مقطعی و زمانی در پیش‌رو قرار داشته‌اند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی اضافه کرد: برای نخستین‌بار نفت سفید زیر استاندارد ۲۰PPM وارد بازار جهانی شده است.

احمدی خاطرنشان کرد: امروز باید به موفقیت‌های حاصل شده توسط جوانان‌ و فرزندان‌مان افتخار کنیم و پشتوانه کار خود را ایمان و اراده قرار دهیم.

وی ادامه داد: با پشتوانه اعتقاد در بخش مهندسی E و در بخش اجرایی C در همه ابعاد و عرصه‌های واحدهای پالایشگاه و صنعت صددرصد به خودکفایی رسیده‌ایم.

* ۶۸ درصد خودکفایی در بخش کالا در کشور

معاون ملی مهندسی نفت کشور خاطرنشان کرد: در بحث کالا نیز امروز در کشور به ۶۸ درصد خودکفایی رسیده‌ایم و این مهم باعث افتخار مسئولان و مردم است.

* ساخت نخستین پالایشگاه تمام ایرانی در کشور

وی اشاره کرد: در سال جهاد اقتصادی برنامه‌ای در دستور کار داریم که با برنامه‌ها و تلاش صحیح، نخستین پالایشگاه ایرانی را در کشور راه‌اندازی کنیم.

به گفته احمدی دستور راه‌اندازی پالایشگاه توسط وزیر با درایت هر چه تمام‌تر انجام شده است.

وی افزود: تا پایان سال درصدد هستیم که ۴۰ پروژه تعریف شده را توسط این شرکت ملی به اتمام برسانیم و باری دیگر جرقه‌ای در چشم کور دشمنان باشیم.

معاون ملی مهندسی نفت کشور اظهار کرد: پیمانکاران پروژه‌ها نیز از ارزش بالایی در کار برخوردار هستند و باید در مراسم و همایش‌ها نیز به آنها اجازه صحبت داده شود.

وی در ادامه بیان کرد: امروز دلخوشی‌مان این است که با حکومت و ولایت امام زمان (عج) به موفقیت‌هایمان دست می‌یابیم زیرا تنها کشوری در دنیا هستیم که با پرچمداری ولایی امام عصر (عج) تداوم دارد.

گفتنی است در پایان این مراسم از کارکنان، مهندسان و پرسنل پتروشیمی و یندرصادراتی ماهشهر با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×