اخبار فرش ماشینی

تولید ۲۵۰۰ مترمربع فرش دستبافت در مازندران

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

۲۵۰۰ متر مربع فرش دستبافت در مازندران سالانه بافته می شود .

ریس اداره توسعه بازار و امور فرش مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران با اشاره به اینکه ۱۹هزار بافنده دارای کارت شناسایی قالی بافی هستند گفت :این بافنده ها انواع فرش های کناره تخت فرش در ابعاد مختلف ،قالیچه وتابلو فرش را می بافند.

آقا گل زاده افزود :در حال حاضر طرح کلاردشت معروفیت جهانی دارد به دنبال آن هستیم طرح استان را تولید بکنیم وبسازیم .

وی با بیان اینکه به تناسب تجار تبریز واصفهان تجار فعال اقتصادی در فرش نداریم گفت :فرش مازندران ازگمرکات تبریزو دیگر استانها صادر میشود.

ریس اداره توسعه بازار و امور فرش مازندران با اشاره به اینکه سهم بافنده از تولید فرش در برخی از شهرستانهاگره ای هشت تا ۱۵ ریال است واین درآمد مقرون به صرفه نیست افزود : این بعد انگیزشی را به بافندگان فرش می دهیم سهم بافنده را از در آمد فرش بالا می بریم .

به گفته آقا گل زاده قیمت کارشناسی دستمزدبافنده های مازندران را امسال یا سال آینده قراراست اعلام می کنیم .

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی حضور در نمایشگاه های خارجی با برند تجاری مازندران ،فعالیت کارگاه های اختصاصی بافندگاندر هر شهر استان ،خرید دستگاه پرداخت ،و شناسایی تجار قوی ، شناخت ذائقه مشتری در بازار هدف وتشکیل تشکل های صادراتی را عوامل افزایش رونق فرش در استان دانست

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×