اخبار فرش ماشینی

تاکید استاندار اصفهان بر تسریع در راه اندازی گنجینه فرش استان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

استاندار اصفهان با اشاره به پیشینه تاریخی، شهرت جهانی و اهمیت صنعت فرش استان بر تسریع در راه اندازی گنجینه فرش اصفهان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان « علیرضا ذاکر اصفهانی » در جلسه تصمیم گیری در خصوص احداث گنجینه فرش استان اصفهان گفت: زیر ساخت های لازم برای راه اندازی این گنجینه مهیا شده است.

وی با بیان اینکه شهر اصفهان یک گنجینه است، افزود: اصفهان در همه زمینه ها از ظرفیت بالایی برخوردار است و هر یک از این زمینه ها، نیازمند ایجاد زیر ساخت هایی برای ماندگاری و انتقال آن به آیندگان است.

ذاکر اصفهانی تاکید کرد: باتوجه به پیشینه تاریخی و اهمیت صنعت فرش استان اصفهان و شهرت جهانی آن و مشخص شدن محل مناسب برای گنجینه فرش اصفهان، لازم است در راه اندازی این گنجینه تسریع شود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه هنرستان هنرهای زیبا هم از لحاظ مکانی و هم از لحاظ معنوی برای احداث گنجینه فرش به صورت موقت مناسب است، یادآور شد: در مراحل بعد در اختیار گرفتن ساختمان بانک ملی واقع در خیابان سپه که ارزش میراثی دارد برای ایجاد گنجینه فرش اصفهان باید پیگیری شود.

ذاکر اصفهانی با اشاره به اینکه با راه اندازی گنجینه و نگهداری از صنایع دستی و اشیای قدیمی هنر ماندگار خواهد شد، بر سرعت بخشی در احداث گنجینه فرش در استان تاکید کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

استاندار اصفهان اظهار کرد: در چهار سال گذشته، فرهنگ حفظ و حراست از میراث فرهنگی، تاریخی و همچنین صنایع دستی در دل مردم نفوذ کرده است

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×