اخبار فرش ماشینی

دغدغه مهم مسوولان مازندران با پرداخت مطالبات کارگران نساجی رفع شد

 

استاندار مازندران از مطالبات و معوقات کارگران و بازنشستگان کارخانه نساجی مازندران به عنوان یکی از دغدغه های اصلی مسوولان استان و شهرستان قائمشهر نام برد و گفت: با آغاز پرداخت این مطالبات ، دغدغه هفت ساله فروکش کرده است.

به گزارش ایرنا ، ‘ ربیع فلاح ‘ روز یکشنبه در بازدید از روند پرداخت این مطالبات و معوقات ، گفت: در سایه وفاق و همدلی مسوولان و دست اندرکاران به این نتیجه مطلوب و خواستنی دست یافتیم.

وی ادامه داد : دولت تدبیر و امیدبرای رفع معضل بیکاری با تمام امکانات و توان از سرمایه گذارانی که دراین عرصه وارد شوند حمایت می کند .

استاندار مازندران با مثبت ارزیابی کردن رشد اقتصادی کشور ، گفت : اکنون کشور با تجربه تورم زیر ۲۰ درصدی می تواند گام های خوبی را بردارد .

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی از تلاش برای رفع مشکلات سرمایه گذاران شهرستان های مازندران خبرداد و افزود : همچنین در بخشنامه ای از تمامی فرمانداران خواسته شد تا در اسرع وقت سرمایه گذارانی را که با مشکل مواجه هستند ، معرفی کنند.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران نیز که در این بازدید استاندار را همراهی می کرد ، گفت: از سال ۱۳۸۳ تا کنون، بخشی از مطالبات کارگران نساجی مازندران به مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال پرداخت نشده بود.

‘ علیرضا یونسی’ افزود : با پیگیری های صورت گرفته و تامین نقدینگی نظیر گشایش اسناد اعتباری ، فروش سوله، فروش اراضی محل سابق کارخانه نساجی مازندران و رایزنی با مدیریت عالی بانک ملی کشور، به نتیجه رسیدیم .

پیش بینی می شود تا دو هفته آتی مطالبات تمامی یکهزار و ۱۸۰ کارگر و بازنشسته کارخانه نساجی قائمشهر پرداخت و این مشکل ۱۰ ساله سرانجام یابد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×