اخبار فرش ماشینی

دعوت از صاحبان صنایع به همدلی، هماهنگی، همگرایی و هم‌افزایی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

گزارشی از جلسه هم اندیشی و مجمع عمومی صاحبان صنایع نساجی پوشاک و چرم استان البرز

پیرو هماهنگی انجام شده از طرف انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی، پوشاک و چرم استان البرز، جلسه هم‌اندیشی صاحبان صنایع نساجی، پوشاک و چرم استان البرز در روز سه شنبه مورخه ۳۰/۸/۹۶ ساعت ۱۵ در محل اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی البرز با حضور صاحبان صنایع نساجی، پوشاک و چرم استان، نمایندگان سازمان صنعت معدن و تجارت استان البرز، نماینده شرکت شهرک‌های صنعتی استان، جناب آقای دکتر فرشباف مشاور و سرپرست مرکز پژوهش و تحقیقات اقتصادی اتاق البرز، سر کار خانم براتی کارشناس مسئول امور تشکل‌های اتاق البرز و اعضای هیئت مدیره انجمن برگزار گردید.

در این نشست جناب آقای مالمیر رئیس انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی، پوشاک و چرم استان البرز ضمن خوش آمد گویی به حاضرین و با  تقدیر و تشکر از مجموعه اتاق البرز از بابت میزبانی، مطالبی در خصوص عملکرد انجمن و برنامه‌های در دست اقدام و اهداف تعریف شده به استناد مفاد اساسنامه انجمن که به تائید وزارت صنعت معدن و تجارت رسیده است و همچنین نقش شرکت تعاونی تأمین نیاز انجمن در تامین مواد اولیه و ماشین آلات مورد نیاز صاحبان صنایع نساجی، پوشاک و چرم مطالبی به سمع و نظر حاضرین در جلسه رساند.

سپس جناب آقای دکتر فرشباف در خصوص جایگاه و ارتقاء نقش تشکل‌ها و انجمن ها در بهبود محیط کسب و کار مطالبی بیان داشتند.

در ادامه جلسه جناب آقای بوستانی‌فر مسئول امور تشکل های صنعتی سازمان صنعت معدن و تجارت البرز پیرامون نقش تشکل‌ها در تصمیم سازی‌ها مواردی را به اطلاع حاضرین در جلسه رساندند.

بعد از اظهارات ایشان سر کار خانم مهندس سلیمانی از شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز در خصوص توسعه خوشه نساجی استان و تفاهمنامه منعقده بین شرکت شهرک‌های صنعتی و انجمن به منظور اجرای این پروژه (توسعه خوشه نساجی) در استان که نقش موثر و مفیدی در کاهش قیمت محصول نهایی و افزایش کیفیت کالاهای تولیدی دارد مطالبی را به آگاهی حاضرین در جلسه رساندند.

سپس بعد از اظهارات تعدادی از مدعیون و انجام پرسش از طرف صاحبان صنایع و اعضای انجمن و پاسخ از طرف هیئت مدیره انجمن، جناب حاج آقا بهبهانی یکی از بنیانگذاران انجمن که از پیشکسوتان صنعت نساجی و پوشاک استان و کشور است ضمن دعوت از صاحبان صنایع به همدلی، هماهنگی، همگرایی و هم‌افزایی، پیگیری مشترک از طریق تشکل‌ها و انجمن‌ها را در رفع مسائل و مشکلات مشترک را رمز موفقیت در بهبود محیط کسب کار دانستند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در خاتمه بعد از جمع بندی مطالب جلسه هم‌اندیشی توسط ریاست انجمن و صدور بیانه مشترک که مفاد آن مورد موافقت حاضرین در جلسه قرار گرفت، جلسه مجمع عمومی به لحاظ حضور دوسوم اعضای انجمن، رسمی اعلام شد سپس بعد از گزارش جناب آقای مهندس غروی بازرس انجمن و جناب آقای چیت ساز خزانه دار سال ۹۴ و جناب آقای جریته خزانه دار سال ۹۵ انجمن، پیرامون فرآیندهای مالی و پس از تصویب ترازمالی سال ۹۵ انجمن و انجام انتخابات برای تعیین بازرس جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده خاتمه یافت و بعد از مجمع عموی فوق الذکر مجمع عمومی فوق العاده انجمن نیز با حضور دوسوم اعضاء طبق مفاد اساسنامه انجمن رسمیت یافت و با توجه به دستور کار مجمع یاد شده حاضرین در مجمع با انجام اصلاحاتی در مفاد اساسنامه موافقت نمودند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×