اخبار نساجی

یارانه نقدی تا تابستان تغییر نمی کند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

یارانه نقدی تا تابستان تغییر نمی کند

مجلس برای یک فوریت رای‌گیری کرد که نمایندگان با ۱۱۷ رای موافق، ۲۶ رای مخالف و ۸ رای ممتنع از ۱۹۶ نماینده حاضر با یک فوریت این طرح موافقت کردند. این بار نیز ۴۵ نماینده در رای گیری شرکت نکردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه بررسی دو فوریت طرح اجازه دریافت و پرداخت ‌های دولت در ماه‌های فروردین و اردیبهشت سال ۱۳۹۱ را در دستور کار داشتند.

نمایندگان مجلس با ۱۲۱ رای موافق، ۲۸ رای مخالف و ۹ رای ممتنع از ۱۹۶ نماینده حضار با دو فوریت این طرح مخالفت کردند. ۳۸ نماینده نیز در رای گیری شرکت نکردند.

علت عدم تصویب این دوفوریت، مشارکت کم نمایندگان در رای‌گیری بود. تصویب دو فوریت این طرح نیاز به دو سوم آرای نمایندگان داشت.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

سپس مجلس برای یک فوریت رای‌گیری کرد که نمایندگان با ۱۱۷ رای موافق، ۲۶ رای مخالف و ۸ رای ممتنع از ۱۹۶ نماینده حاضر با یک فوریت این طرح موافقت کردند. این بار نیز ۴۵ نماینده در رای گیری شرکت نکردند اما برای تصویب یک فوریت رای تنها نیمی از نمایندگان حاضر کافی است.

در صورت تصویب نهایی این طرح به دولت اجازه داده می‌شود در چارچوب برنامه ۵ ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۵/۱۰/۱۳۸۹ و قانون بودجه سال ۱۳۹۰ کل کشور در ماه‌های فروردین و اردیبهشت سال ۱۳۹۱ درآمدها و سایر منابع عمومی و اختصاصی را وصول و به خزانه واریز کند و اعتبارات هزینه‌ای (جاری) و تملک دارایی سرمایه‌ای و مالی و اختصاصی از آن محل در چارچوب احکام و جداول قانون بودجه سال ۱۳۹۰ تا مبلغ ۲۲۰ هزار میلیارد ریال دریافت و پرداخت کند.

مشروط بر اینکه هزینه‌های جاری بیش از ۱۰ درصد نسبت به سال قبل افزایش نیابد.

به گزارش مهر، همچنین در اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها برای سه ماهه سال ۱۳۹۱ معادل سه ماه پایانی سال ۱۳۹۰ عمل کند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×