اخبار فرش ماشینی

در صادرات به ایران یک گام از رقبا جلوتریم !!!

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

ایران بزرگترین بازار هدف ماست.

مدیر اتحادیه کل صادرکنندگان ترکیه در جمع خبرنگاران در مورد همکاری تجاری با ایران بعد از تحریم ها و نقش مهم ایران در ارتقاء صادرات ترکیه را بررسی نمود. به گزارش مجله نساجی کهن مدیر اتحادیه صادرکنندگان نساجی ترکیه گفت: “ایران برای هدف ۱۵۵ میلیارد دلاری صادرات ترکیه یک بازار مهم است و در سال های اخیر با روابط تجاری و دیپلماتیک سطح بالایی که ایران و ترکیه داشته اند همواره امید و بستر برای افزایش صادرات ترکیه به ایران و بالعکس فراهم شده است. امیدواریم در سال ۲۰۱۶ بتوانیم صادرات محصولات ترکیه به ایران را افزایش دهیم.”

همچنین با اشاره به تمایل تجار و بازرگانان دو کشور برای ایجاد روابط تجاری بیشتر گفت “ایران بعد از تحریم ها مورد توجه بازار جهانی قرار گرفته است اما ما به دلایل تاریخی، فرهنگی و سابقه طولانی تجارت با ایران یک گام از رقبا جلوتر هستیم. ما در صدد افتتاح نمایندگی و دفتر مستقلی در کشور ایران هستیم تا بتوانیم مبادلات و ارتباطات موجود و نیز پتانسیل های موجود را به طور دقیق تر بررسی و پیگیری کنیم. ایران کشوری با تولید ناخالص ملی ۴۱۰ میلیارد دلار و واردات بالغ بر ۴۰ میلیارد دلار است.

ما هر ساله حدود ۱.۵ میلیون نفر توریست ایرانی را در ترکیه میزبانی می کنیم که از این لحاظ نیز کشور ایران برای ما مهم است. باید بتوانیم با تقویت هم جانبه روابط با ایران در بخش توریست نیز شاهد افزایش توریست های ایرانی از ترکیه باشیم.”

همچنین در مورد برنامه های ترکیه برای صادرات به دیگر نقاط جهان گفت: “در سال ۲۰۱۶ قصد داریم صادرات خود را به اغلب کشورهای اروپایی مهم مانند آلمان، انگلستان و ایتالیا را که رقم صادرات ترکیه به آن ها بالای ۱۰ میلیارد دلار است را تا ۱۰ درصد افزایش دهیم، که در نهایت موجب می شود صادرات ترکیه به اروپا از ۴۶ درصد فعلی به ۵۰ درصد ارتقا پیدا می کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

همچنین ما نتظار داریم با بهبود روابط سیاسی با اسرائیل و مصر بتوانیم مجددا صادرات خود را به این دو کشور به مانند سابق ادامه دهیم.”

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×