جذاب‌ترین‌هامقالات فرش ماشینی

فرش‌های پایدار : مجموعه جدید REFORM DISCOVERY شرکت بلژیکی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

ترجمه : فروغ امیر شیرزاد – تحریریه مجله کهن

عضوی جدید از مفهوم اصلاحات پایدار

هنگام نگاه کردن از بالا، زمین یک سیستم کامل است. با نگاه کردن به پایین، هر معجزه طبیعت قدرت منحصر به فرد خود را دارد، خواه فشار عظیم اقیانوس خروشان باشد یا سرسختی صخره غیرقابل حرکتی که همیشه موقعیت با شکوه خود را حفظ کرده است. به طور جداگانه، این نیروها ناسازگار به نظر می‌رسند، اما از دید یک پرنده آشکار می‌شود که آنها به هم مرتبط هستند و بسیار سازگار هستند.

ReForm Discovery از طریق الگوریتم علائمی که پشت سر می‌گذاریم، ارتباط انسان‌ها را نیز بررسی می‌کند. نقشه‌های راه پیچیده، سازه‌های کشاورزی دقیق و شبکه‌های شهری مرتب و در عین حال تا حدودی آشفته نمونه‌هایی از سیستم‌های دست‌ساز عظیمی هستند که تنها از راه دور قابل درک هستند. شگفتی‌های طبیعی یا سازه‌های ساخته شده توسط انسان، همگی بخشی از همان سیستم‌های شبکه‌ای قابل کشف هستند.

طرح‌ها

در این مجموعه، ساختار حلقه چند سطحی، بافتی را ایجاد می‌کند که تحت تأثیر این سیستم‌های شبکه‌ای قرار گرفته و ۵ الگوی سیاره، زمین، شبکه، توری و صخره‌ها را تعریف می‌کند. با موجود بودن در اندازه‌ها و شکل‌های بهینه سازی شده بر اساس الگوی فردی، می‌توان آنها را به صورت تنهایی یا ترکیبی استفاده کرد تا جلوه‌ای ملایم یا چشمگیر ایجاد کنند.

گروه‌های رنگی

Discovery در ۵ گروه رنگی معاصر از شید‌های لطیف گرفته تا رنگ‌های غنی‌تر ارائه می‌شود که با دقت برای ترکیب‌های عالی هماهنگ شده‌اند. این امر به شما این امکان را می‌دهد که گزینه‌های فضایی مختلفی را آزمایش کنید که به تعریف مناطقی مانند نقاط ملاقات و مناطق آرام یا مشترک و همچنین تامین نیازهای فاصله‌گذاری اجتماعی و مسیریابی کمک می‌کند.
پدیده‌های طبیعی، الهام‌بخش پالت‌های رنگی خنثی هستند که با شید‌های تیره‌تر یا شیدهای تقریباً فراطبیعی روشن تکمیل می‌شوند که ظاهری ظریف یا قدرتمند ایجاد می‌کنند. گروه‌های رنگی برای قابلیت استفاده از آنها در ترکیبات منحصر به فرد، با دقت انتخاب می‌شوندفرش‌های پایدار: مجموعه جدید REFORM DISCOVERY

Ash black

رنگ‌های مشکی و خاکستری با اشباع‌های رنگی مختلف و کنتراست‌های هماهنگ، فضایی چشمگیر به کف شما می‌بخشند. مشکی خاکستری رنگ داخلی کلاسیکی است که می‌تواند انتخاب جسورانه‌ای باشد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

فرش‌های پایدار: مجموعه جدید REFORM DISCOVERY

Sand grey

خاکستری شنی که روشن‌ترین گروه رنگی Discovery را تشکیل می‌دهد، طرح‌های رنگی بژ و خاکستری را در ظاهری معاصر با درجه بالایی از کنتراست رنگ ترکیب می‌کند.

فرش‌های پایدار: مجموعه جدید REFORM DISCOVERY

Broken green

این رنگ زیبای قدیمی، رنگ‌های دلپذیر داخلی مانند سبز جنگلی و زمردی را در ترکیب رنگ‌های معاصر با لایه‌های جالب ترکیب می‌کند.

فرش‌های پایدار: مجموعه جدید REFORM DISCOVERY

Ocean blue

این رنگ کلاسیک و در عین حال پر جنب و جوش، انرژی آرامی به هر محیط داخلی می‌بخشد. با افزودن عمق و حرکت جالب به این پنج الگو، این گزینه یک انتخاب رنگ قدرتمند است.

فرش‌های پایدار: مجموعه جدید REFORM DISCOVERY

Wild berry

غذاهای لذیذ خوراکی از آشپزخانه طبیعت، الهام بخش این پالت رنگ‌های توت روشن، تیره یا کمی محو هستند. این رنگ یک انتخاب داخلی مدرن و جسورانه برای ایجاد یک بیانیه قدرتمند است.

فرش‌های پایدار: مجموعه جدید REFORM DISCOVERY

اندازه و شکل

Discovery به صورت carpet tiles، planks و wall-to-wall carpet موجود است که گزینه‌های طراحی زیادی را برای کفپوش‌های شما ارائه می‌دهد. با استفاده از این مجموعه، می‌توانید فضاهایی متمایز و کاربردی ایجاد کنید که دارای انعطاف پذیری و تنوع هستند.

فرش‌های پایدار: مجموعه جدید REFORM DISCOVERY

برای استفاده حداکثری از ۵ الگوی منحصر به فرد، سیاره، زمین و شبکه در قطعه‌های ۴۸ ×۴۸ سانتی متر، کاشی های ۹۶ ×۹۶ سانتی‌متر، تخته‌های ۲۴ ×۹۶سانتی متر و فرش دیوار به دیوار موجود هستند. تور و صخره فقط در قطعه‌های ۹۶ ×۹۶ سانتی متر و فرش دیوار به دیوار موجود هستند. تکه‌های فرش را می‌توان به سبک یکپارچه یا به صورت یک چهارم نصب کرد که در آن طرح و جهت پرز جلوه متفاوتی ایجاد می‌کند.

این مجموعه یک جعبه ابزار بصری عالی است که در آن می‌توانید بسته به اندازه‌ها و شکل‌هایی که انتخاب می‌کنید، به ظاهر بسیار متفاوتی دست پیدا کنید. با گزینه‌های خود بازی کنید و ایده‌های طراحی خود را با ما به تصویر بکشید.

زباله تا زمانی که هدر نرود، زباله نیست!

ReForm Discovery از مواد سازگار با محیط‌زیست ساخته شده است و دارای گواهینامه‌های Cradle to Cradle Bronze و Indoor Air Comfort Gold است و یک انتخاب پایدارتر برای هر پروژه کفپوش است.

ما بطری‌های پلاستیکی استفاده شده را به پشتی نمدی Ecotrust خود تبدیل می‌کنیم که از مواد نمدی نرم و در عین حال قوی PET تشکیل شده است و از ماندگاری طولانی و عملکرد صوتی عالی برخوردار است. تمام کاشی‌ها و تخته‌های فرش با این پشتیبان منحصر به فرد و ثبت اختراع شده، عرضه می‌شوند. از تورهای ماهیگیری رها شده و سایر ضایعات صنعتی برای تولید نخ‌های تشکیل دهنده بسیاری از فرش‌های تولیدی ما استفاده می‌شود.

فرش‌های پایدار: مجموعه جدید REFORM DISCOVERY

تورهای ماهیگیری یک دهم زباله‌های اقیانوس‌ها را تشکیل می‌دهند که ماه‌ها در حال حرکت هستند و خطری برای حیات دریاها به شمار می‌روند. پس از جمع‌آوری، تورهای ماهیگیری تمیز شده، تکه تکه شده و دوباره به عنوان نخی قوی و مقاوم متولد می‌شوند که هم بازسازی شده و هم قابل بازسازی است.

ما استانداردهای صنعت را به چالش می‌کشیم و در مورد چگونگی ترکیب زیبایی شناسی، کیفیت و پایداری تجدید نظر می‌کنیم.

منبع: شرکت فرش ماشینی Ege Carpet ( شرکت بلژیکی Ege Carpet  از مهمترین تولید کنندگان فرش ماشینی در بلژیک و جهان است که در تولید فرش های پایدار پیشرو است. )

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×