اخبار نساجی

گزارش ابهامات و مشکلات فعالان بخش خصوصی در مورد مشکلات ارزی

 

بررسی بخشنامه ۱۰۱۵ بانک مرکزی

    مشاور بانکی اتاق تهران از فعالان اقتصادی بخش خصوصی خواست تا نظرات خود در مورد بخشنامه ارزی بانک مرکزی را به اتاق تهران منعکس کنند تا با مسئولان بانک مرکزی در میان گذاشته شود.

به گزارش سایت خبری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران، محمدمهدی رئیس زاده مشاور امور بانکی اتاق تهران اعلام کرد تا روز دوشنبه ۲۲ دی ماه منتظر دریافت نظرات فعالان بخش خصوصی در مورد بخشنامه ۱۰۱۵ بانک مرکزی با عنوان دستورالعمل چگونگی رسیدگی به ایفای تعهدات ارزی گذشته که در تاریخ ۱۶ آذر ماه سال جاری صادر شده است خواهد بود. رئیس زاده اعلام کرد که با توجه به مشکلات فراوانی که بنگاه های بخش خصوصی برای تسویه اعتبارات ارزی دریافت شده با بانک های عامل داشته اند این بخشنامه از سوی بانک مرکزی صادر شده است و اتاق تهران نیز پیگیر هر گونه مشکل احتمالی فعالان اقتصادی در رابطه با اجرای این بخشنامه و مواردی است که احتمالا در بخشنامه دیده نشده است.
محمدمهدی رئیس زاده مشاور امور بانکی اتاق تهران از همه فعالان اقتصادی بخش خصوصی که در مورد ایفای تعهدات ارزی خود با بانک های عامل دچار مشکل هستند خواست تا نقطه نظرات خود را به اتاق تهران منعکس کنند.

متن کامل بخشنامه ۱۰۱۵ بانک مرکزی صادر در ۹۲/۰۹/۱۶ در بخش مشاوره امور بانکی سایت اتاق تهران قرار گرفته است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×