اخبار نساجی

رشد ۶.۱ درصدی شاخص بورس در تیرماه امسال

 

شاخص کل در چهارمین ماه امسال با ۳۸۳۴ واحد افزایش معادل ۶.۱ درصد رشد کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم؛ در چهارمین ماه امسال تعداد ۱۹۴۷۵ میلیون سهم به ارزش ۳۸۵۱۳ میلیارد ریال در ۱۲۶۹ هزار و ۷۹۶ نوبت مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب ۱۰۹.۵، ۱۱۱ و ۶۲.۳ درصد افزایش را نسبت به خردادماه تجربه کرد.

ارزش معاملات نرمال نیز در این مدت به ۳۲۲۳۷ میلیارد و حجم معاملات معاملات نرمال به ۱۶۱۷۰ میلیون سهم رسید که به ترتیب با ۱۱۱.۵ و ۸۹.۲ درصد افزایش همراه شدند.

همچنین تعداد ۱۵۲۰ هزار و ۷۱۵ برگه اوراق مشارکت به ارزش ۱۵۱۷ میلیارد ریال در ماهی که گذشت معامله شد که نسبت به خرداد ماه به ترتیب افزایش ۷۰ و ۷۰.۲ درصدی را نشان می دهد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این گزارش می افزاید: شاخص کل نیز در چهارمین ماه امسال با ۳۸۳۴ واحد افزایش معادل ۶.۱ درصد افزایش داشت و به رقم ۶۷۶۴۴ واحد رسید و شاخص بازار اول هم در این مدت با ۲۶۷۶ واحد افزایش به رقم ۴۸۴۷۴  واحد و شاخص بازار دوم با ۸۴۵۴ واحد افزایش به عدد ۱۴۱۶۲۷ واحد رسیدند.      

افزون بر این؛ گروه ساخت دستگاه و وسایل ارتباطی با ۲۹.۳۹ درصد، ابزار پزشکی، اپتیکی و اندازه گیری با ۲۱.۱۶ درصد، فراورده های نفتی، کک و سوخت هسته ای با ۱۷.۱۶ درصد، استخراج زغال سنگ با ۱۳.۹۲ درصد و گروه عرضه برق، گاز، بخاروآب گرم نیز با ۱۳.۴۴ درصد بیشترین تغییر در شاخص صنایع را نسبت به سایر گروه ها در تیرماه امسال به خود اختصاص دادند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×