اخبار نساجی

درآمد ۵۱ هزار میلیاردی دولت از هدفمندی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

درآمد ۵۱ هزار میلیاردی دولت از هدفمندی

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران از درآمد ۵۱ هزار میلیارد تومانی دولت در اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها از بهمن ۸۹ تا بهمن ۹۰ خبرداد و گفت: سهم ۳۰ درصدی تولید از این محل که معادل ۳۰ هزار میلیارد تومان است، اختصاص نیافت.

به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، احمد پورفلاح در جلسه هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران گفت: بر اساس اعلام دولت، درآمد ناشی از هدفمندی یارانه‌ها از بهمن ۸۹ تا بهمن ماه ۹۰ معادل ۵۱ هزار میلیارد تومان بوده است که اگر این رقم را به واسطه هزینه‌کرد نیمی از درآمد هدفمندی یارانه‌ها برای یارانه نقدی، محاسبه کنیم، درآمد دولت از هدفمندی یارانه‌ها معادل ۱۰۰ میلیارد تومان است.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، قرار بر این بود که ۳۰ درصد درآمد ناشی از اجرای قانون به بخش تولید ارایه شود که رقمی معادل ۳۰ هزار میلیارد تومان است، در حالی که از این سهم، تنها ۲ هزار میلیارد تومان آن هم در قالب وام کم‌بهره ارایه شده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه دولت در پرداخت سهم بخش‌خصوصی مناسب عمل نکرده است و به نظر می‌رسد که تا زمانی که به سئوالات بخش تولید در ارتباط با اختصاص یارانه‌ها پاسخ داده نشود، نباید اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها را شروع کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×