اخبار فرش ماشینیاسلاید شو

دانلود کاتالوگ کلکسیون فرش ماشینی فیضی سال ٢٠٢٠

۵۰۰ صفحه طرح و نقش

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

فرش فیضی امریکا که در سال ١٩٧٣ میلادی تاسیس شده است و  حدود ۵٠ سال از تاسیس آن در آمریکا می گذرد اخیرا کاتالوگ ۵٠٠ صفحه ای از جدیدترین کلکسیون های خود در سال ٢٠٢٠- ٢٠٢١ میلادی را منتشر کرده است که بسیار زیبا و جالب توجه است.

دانلود رایگان کاتالوگ

فرش ماشینی فیضی
آقای جان فیضی. مدیر عامل و موسس

در این کاتالوگ که به زیبایی طراحی و فرش های آن دسته بندی شده اند تقریبا تمام سلیقه های موجود در بازار از کلاسیک و وینتیج گرفته تا گلیم و گبه در نظر گرفته شده است. جالب است بدانید شرکت فرش فیضی که در حال حاضر در زمینه فرش ماشینی در بازار آمریکا یکی از پیشروان به شمار میرود ابتدا به عنوان یک شرکت تجاری فرش دستباف در آمریکا تاسیس شده است و تقریبا در نیمه دوم عمر خود به تولید و توزیع فرش ماشینی با توجه به سلیقه و نیاز بازار پرداخته است.

بیشتر بخوانید: داستان فرش ماشینی در آمریکا ‏

فرش ماشینی فیضی

این شرکت در ترکیه دارای کارخانجات تولیدی است که اغلب فرش های خود را از شهر قازیانتپ ترکیه تامین می نماید. در زیر می توانید اطلاعات بیشتری در مورد فرش فیضی در مصاحبه ای که تنظیم شده است را مطالعه کنید.

قطعا در بازار رقابتی امروز ارایه طیف بسیار وسیع از رنگ و طرح و نقش و کیفیت های گوناگون به مشتری تاثیر به سزایی در جذب مشتری به خصوص در بازارهای جهانی و صادراتی خواهد داشت و موجب ایجاد روابط کاری بلند مدت و با ثباتی خواهد شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

فرش فیضی در حال حاضر طیف وسیعی از انواع فرش های ماشینی, فرش های دستباف و سفارشی را در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

مصاحبه با آقای فیضی مدیر عامل فرش Feizy آمریکا

 

دانلود رایگان کاتالوگ

فرش ماشینی فیضی

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×