اخبار نساجی

منشور اخلاق حرفه‌ای صنایع کفش، کیف و پوشاک چرمی تدوین شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

منشور اخلاق حرفه‌ای صنایع کفش، کیف و پوشاک چرمی تدوین شد

رییس هیات مدیره جامعه مدیران و متخصصان صنایع کفش ایران از تدوین منشور اخلاق حرفه‌ای صنایع کفش، کیف و پوشاک چرمی خبر داد.

علی لشگری با اشاره به این‌که قرار است از متن نهایی منشور اخلاقی صنایع کفش، کیف و پوشاک چرمی در همایش ملی صنعت کفش ایران در تبریز در ۲۲ تیر ماه امسال رونمایی شود، گفت: این منشور طی جلسات مختلف و با همکاری فعالان صنایع فوق و انجمنها و اتحادیه‌های مربوطه تدوین شده است.

وی افزود: پیشنهاد تدوین این منشور در پی مشاهده بداخلاقی‌های مختلف در صنعت و صنف کفش، کیف و پوشاک چرمی مطرح شده و مورد استقبال فعالان این حوزه قرار گرفت.

لشگری اذعان کرد: ‌البته این منشور ضمانت اجرایی نداشته و بیشتر حالت اخلاقی دارند. به اعتقاد ما واحدهایی که اعتقاد به تشکل‌گرایی دارند رفتارشان کنترل شده‌تر است و محصولات خود را با شناسنامه روانه بازار می‌کنند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به گفته رییس هیئت مدیره جامعه مدیران و متخصصان صنایع کفش ایران، منشور اخلاقی تدوین شده تسهیل کننده روابط تجاری فعالان این حوزه‌ها با یکدیگر بوده و رعایت آن به نفع مصرف‌کننده نیز تمام می‌شود.

او با تاکید بر این‌که تدوین استراتژی اخلاقی مقدم بر تدوین سند راهبردی صنعتی است، از کپی‌برداری محصولات تولیدی کیف، کفش و پوشاک به عنوان یکی از بداخلاقی‌ها نام برد و گفت: امیدواریم با نهایی شدن منشور اخلاق حرفه‌ای تولیدکنندگان و صنوف فعال در این حوزه از بداخلاقی‌ها دوری کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×