اخبار نساجی

در ژوئن ۲۰۱۳ صادرات موز فیلیپین به ایران با کاهش ۴۳ درصدی به ۹ میلیون جعبه رسید

 

در ژوئن ۲۰۱۳ صادرات موز فیلیپین به ایران با کاهش ۴۳ درصدی به ۹ میلیون جعبه رسید

مدیر اجرایی اتحادیه کشتکاران و صادرکنندگان موز فیلیپین اعلام کرد این کشور در ژوئن ۲۰۱۳ بیش از ۹ میلیون و ۵۲۴ هزار جعبه موز به ایران صادر کرده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۳ درصد کاهش یافته است.

به گزارش فارس به نقل از سان استار، استفان آنتیگ مدیر اجرایی اتحادیه کشتکاران و صادرکنندگان موز فیلیپین اعلام کرد: صادرات این میوه به ایران در ژوئن ۲۰۱۳ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۳ درصد کاهش یافته است.

بر اساس گزارش ماهانه خدمات قرنطینه موز فلیپین، در ژوئن سال جاری، ۶ میلیون و ۸۶ هزار و ۴۹۹ جعبه موز به ایران صادر شده است که این میزان برای ژوئن سال گذشته معادل ۹ میلیون و ۵۲۴ هزار و ۲۰۸ جعبه بوده است.

آنتیگ توضیح داد: مشکل ما در مورد صادرات موز به ایران به تحریم های آمریکا علیه این کشور برمی گردد. در سال ۲۰۰۹ ما با کاهش ناگهانی در صادرات این میوه مواجه شدیم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی افزود: ایران در انتقال پول موزهای وارداتی با مشکل مواجه است و این مشکل تاکنون ادامه دارد.

همچنین مدیر اجرایی اتحادیه کشتکاران و صادرکنندگان موز فیلیپین گفت: این مشکل با توصیه‌ای که به شرکت‌های صادرکننده موز به ایران را محدودتر کرده، شدیدتر شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×