اخبار فرش ماشینی

خرید فرش ماشینی جدید ۷۰۰ شانه

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی و روش های نوین ارتباطی دسترسی به منابع و امکانات فضای اجتماعی و وبسایت ها، نیازی نیست تا برای خرید و آگاهی از دنیای بیرون، از خانه خارج شویم .

با استفاده از این ارتباطات و همگام شدن با دنیای اینترنت، روش های خرید و فروش سنتی کارایی خود را از دست داده و مبادلات آنلاین جای آن را گرفته است.

فرش یکی از بهترین و پرکاربردترین کف پوش های مورد استفاده در در فضای منزل است. امروزه فرش ماشینی با رنگ و طرح های متنوع و زیبا و همچنین به دلیل گران قیمت بودن فرش های دستباف، قسمت عمده بازار را به خود اختصاص داده است.

از آنجایی که این کف پوش با ارزش برای تمامی خانه های لازم و ضروری تلقی می شود، بازار خرید و فروش فرش های ماشینی داغ و پر رونق است. به همین دلیل هر ساله تعداد زیادی فرش از برند های مختلف وارد بازار می شود واکثر مشتریان به دنبال خرید محصولی با کیفیت و دارای ضمانت نامه، با طرح های زیبا و قیمت مناسب از برندهای معتبر و با سابقه هستند.

شرکت فرش ماشینی امیران عرضه کننده مرغوب‌ترین و متنوع‌ترین فرش‌های ماشینی با کیفیت در سراسر دنیاست. در مجموعه فرش امیران دسته‌بندی‌های محصولات، توضیحات و مشخصات فرش‌ها، عکاسی محصولات با رنگ بندی های بافت شده و دیگر موارد، به‌صورت تخصصی انجام می‌گیرد تا خرید از وبسایت فرش امیران راحت‌ترین راه خرید فرش ماشینی به شمار آید. بالاترین تنوع در طرح و رنگ فرش ماشینی، ارسال رایگان فرش به سراسر ایران و امکان خرید قسطی فرش از نمایندگی های انحصاری ، ویژگی‌ های منحصر بفرد مجموعه فرش ماشینی امیران می‌باشند.

خصوصیات فرش ماشینی ۷۰۰ شانه
در بازار فرش ماشینی، امروزه خصوصیات فرش ۷۰۰ شانه باعث شده این فرش ها از پرفروش‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین محصولات در بین تولیدات فرش ماشینی بشمار می آیند که با تراکم های پودی مختلف تولید ‌می‌شود. تنوع در تراکم تاثیر مستقیمی بر روی قیمت نهایی فرش میگذارد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

فرش ۷۰۰ شانه نسبت به فرش با شانه های بالاتر قیمت مناسب تری دارد. باید اشاره کنیم که در بازار فروش فرش، فرش ۷۰۰ شانه با تراکم های ۱۴۰۰، ۲۱۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰ و حتی در بعضی از دستگاهها تا ۳۲۰۰ تولید میگردد که این تفاوت در تراکم یکی از عوامل ایجاد بازه ی قیمت فروش فرش ۷۰۰ شانه است.

فرش-ماشینی-۷۰۰-شانه-ایرانی
فرش-ماشینی-۷۰۰-شانه-ایرانی

مهم ترین عامل در تعیین کیفیت، دوام و قیمت فرش ۷۰۰ شانه دستباف گونه ، الیاف یه کار رفته در آن می‌باشد که در مجموعه فرش امیران استفاده از الیاف ممتاز و با کیفیت و همچنین تراکم بالا باعث افزایش طول عمر پایداری فرش می شود. از طرفی ارتفاع نخ خاب فرش ۷۰۰ شانه نسبت به فرش‌های با تراکم، بیشتر می‌باشد که باعث نرمی و لطافت فرش در زیر پای شماست.

• انواع تراکم فرش ماشینی ۷۰۰ شانه

شانه (تراکم عرضی ) : شانه فرش پارامتری برای تعداد نخ های خاب در ۱ متر از عرض فرش می باشد. شانه فرش از طریق نوع و تعداد دندانه های شانه ماشین بافندگی مشخص میشود و تقریبا غیر قابل تغییر می باشد.

تراکم ( تراکم پودی فرش ) : به تعداد نخ های پود در یک متر طول فرش گفته می شود. تراکم پودی نقش تعیین کننده ای در ثبات ابعادی فرش هنگام استفاده و شستشو دارد و معمولا قابل تغییر است و میتوان آنرا متناسب با سفارش و نیاز بازار تغییر داد. در بازار فروش فرش، فرش ۷۰۰ شانه با تراکم های ۱۴۰۰، ۲۱۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰ تولید میگردد که این تفاوت در تراکم یکی از عوامل ایجاد بازه ی قیمت فروش فرش ۷۰۰ شانه است.

تراکم گره : تعداد گره یک فرش در یک متر مربع از واحد سطح که بدین صورت محاسبه میگردد.

تراکم گره = تعداد پود / (تراکم پودی× تراکم عرضی (شانه ))
برای مثال فرشی ۷۰۰ شانه ی سه پودی دارای تراکم پودی ۲۱۰۰= ۷۰۰*۳ و تراکم گره برابر است با ۵۹۵۰۰۰= ۳/(۲۱۰۰*۷۰۰ ) در هر متر مربع از فرش می باشد.

 

• جنس الیاف بکار رفته در خاب فرش
فرش ماشینی ۷۰۰ شانه کاشان از شرکت امیران از الیاف ۱۰۰ درصد اکریلیک هیت ست بافته شده است. این در حالی است که می توان گفت مهم ترین عامل در تعیین کیفیت، دوام و قیمت فرش ۷۰۰ شانه ، الیاف یه کار رفته در آن می‌باشد در مجموعه فرش امیران استفاده از الیاف ممتاز و با کیفیت و همچنین تراکم بالا باعث افزایش طول عمر پایداری فرش می شود.

این به این معناست که سال ها بعد از خرید، فرش به همان زیبایی که در هنگام خرید نظر شما را جذب کرده بود، همچنان با در خانه شما خودنمایی خواهد کرد. باید یادآوری کنیم بعضی از تولیدکنندگان از نخ های ورژن استفاده میکنند که دارای کیفیت ، استحکام، بازگشت پذیری پایینتری نسبت به الیاف اکریلیک می باشد و در دید اول فرش با فرش بافته شده با الیاف اکریلیک تفاوت ظاهری ندارد ولی به مرور انعطاف پذیری الیاف مصرفی کاسته شده و خاب فرش سفت میشود. استفاده از الیاف نامرغوب باعث می شود بعضی از فروشندگان فرش را با قیمت پایین تر بفروشند. ارتفاع نخ خاب (رنگ) فرش ۷۰۰ شانه نسبت به فرش‌های با تراکم بیشتر می‌باشد که همین امر سبب می‌شود نشستن و یا راه رفتن روی این فرش حس خوشایندتری نسبت به فرش‌های با تراکم گره بالاتر داشته باشد و از نظر نرمی و لطافت ریشه‌ها، بیشتر مورد توجه مصرف‌کننده‌ قرار بگیرد.

طرح های فرش ماشینی ۷۰۰ شانه در فروشگاه فرش امیران
طرح های فرش ماشینی ۷۰۰ شانه در فروشگاه فرش امیران

• تنوع در رنگ و طرح فرش ۷۰۰ شانه

برای افرادی که قیمت، ضخامت و تنوع طرح و رنگ طرح برایشان در اولویت است فرش هفتصد شانه گزینه مناسبی برای خرید می باشد. فرش ۷۰۰ شانه تنوع طرح و رنگ بسیار بالایی دارند که باعث افزایش قدرت انتخاب مشتریان می شود و خریداران محترم می توانند به راحتی فرش مورد نظر خود را با هر نوع دکوراسیون ست کنند.

از دیگر مزایای آن می توان به قیمت مناسب این فرش ها در مقایسه با سایر محصولات از جمله فرش ۱۰۰۰ شانه، فرش ۱۲۰۰ شانه و فرش ۱۵۰۰ شانه اشاره کرد. هر چه طرح مورد نظر شما دارای شانه و تراکم بالاتری باشد، بافت ریزتر و ظریف تری دارد و وضوح طرح های بافته شده و قیمت فرش بیشتر میشود .

شرکت های فرش کاشان ، فرش های ماشینی هفتصد شانه خود را در طرح و رنگبندی های متنوع تولید و روانه بازار می کند. این امر سبب شده تا فرش های ۷۰۰ شانه با زیبا ترین رنگ در طرح های متنوع با طیف رنگی گسترده در فروشگاه فرش کاشان موجود باشد.

• بافت سایز های استاندارد و سفارشی فرش های ۷۰۰ شانه
فرش ماشینی ۷۰۰ شانه کاشان در رنگ های متنوع در سایز های استاندارد ۱۲ متری، ۹ متری، ۶ متری و قالیچه ها در سایز های ۴×۱، ۳×۱، ۲×۱، ۱/۵×۱، ۲/۲۵×۱/۵ بافت میگردد.

اگر در سایزهای استاندارد نتوانستید سایز مدنظر خود را انتخاب کنید نگران نباشید، شرکت فرش امیران هر سفارش در سایز دلخواه را برای شما طراحی و بافت میکند.

 

فرش ۷۰۰ شانه ارزان از کجا بخریم؟

برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که فرش ارزان قیمت ۷۰۰ شانه از کجا بخریم؟ بسیاری از افراد به سراغ دنبال فروشگاه های ارزان فروش یا فرش های بی کیفیت و ارزان از جمله خرید فرش های دست دوم با قیمت مناسبتر هستند، اما بهتر است قبل از خرید فرش ارزان قیمت بدانیم چرا قیمت بعضی از فرش ها ارزان تر از فرش های دیگر است؟

چه عواملی میتواند برقیمت فرش تاثیرگذار باشد؟ که در این قسمت از دلایل ارزان بودن فرش را برای شما نام میبریم :

• عرضه مستقیم فرش
• فرش استوک
• فرش قدیمی
• فرش تعمیری
• فرش دست دوم
• فرش تبدیلی ۷۰۰ شانه
• فرش ۷۰۰ شانه با کیفیت پایین
• فرش ۷۰۰ شانه با الیاف ورژن ( ویرجین)

هر کدام از موارد بالا از دلایل ارزان بودن فرش ۷۰۰ شانه است. که بهترین گزیته برای خرید فرش ارزان از میان موارد بالا خرید فرش استوک یا خرید مستقیم از درب کارخانه است که میتوانید فرش خود را با کیفیت بالا و قیمت پایین خریداری کنید.

فقط در هنگام خرید فرش مواظب باشید که فریب فروشندگان نامعتبر را نخورید زیرا امکان اینکه فرش های بالا را به عنوان فرش با کیفیت درجه یک با قیمت بالا به شما بفروشند وجود دارد، پس بهتر است قبل از خرید اطلاعات خود را از فرش کامل کنید.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×