اخبار نساجی

اقامت ترکیه بدون ثبت شرکت

اقامت ترکیه بدون ثبت شرکت

اقامت در ترکیه به سه دسته کلی تقسیم می شود:

اقامت توریستی

مدت این اقامت ۹۰ روزه یعنی ۳ ماه می باشد برای این نوع اقامت نیازی به ویزا نمی باشد ( البته برای ایرانیان) و شما می توانید در کشور ترکیه به مدت ۳ ماه بدون نیاز به ویزا یا اجازه اقامت بدون هیچ مشکلی ساکن شوید. توجه داشته باشید با این نوع ویزا اجازه کار یا تحصیل در ترکیه را نخواهید داشت.

اقامت دانشجویی

برای گرفتن این نوع اقامت باید ابتدا آزمون تومر شرکت کرده و مدرک تومر را بگیرید. با داشتن این مدرک شرکت ما در کمتر از ۳ ماه می تواند برای شما اقامت دانشجویی در کشور ترکیه را فراهم کند.

اقامت کاری

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اقامت ترکیه از طریق کسب اقامت کاری

شرط لازم و کافی برای اینکه شما بتوانید اقامت ترکیه را از طریق کاری بدست آورید این است که از یک شرکت ترکیه ای دعوت گردید ضمنا اگر شما از تخصص ویژه ای برخوردار هستید نباید شخصی که پاسپورت ترکیه را دارد با تخصص شما طبق آمار اداره کار در آن زمان بیکار باشد با ملاحظه نکته فوق و وضعیت کار در ترکیه و شرایط خاص ایرانیان می توان این گونه اعلام نمود که در حال حاضر شانس یافت کار در کشور ترکیه برای فرد ایرانی تقریبا برابر صفر درصد است پس تنها راه ممکن دریافت اقامت ترکیه اقامت از طریق ثبت شرکت است.

اقامت دائم

کسانی که برای اقامت دائم ترکیه اقدام می نمایند باید از سلامت روحی و جسمانی برخوردار بوده و سابقه هیچ بیماری خاصی نداشته باشند همچنین باید از توانایی مالی خوبی برای خود و خانواده خود برخوردار باشند.برای اقامت دائم در ترکیه فعلا ۲ راه وجود دارد:

اقامت از طریق ازدواج: زمانیکه شما با یک شهروند ترک زبان ازدواج می کنید می توانید پس از گذراندن ۳ سال از ۵ سال درخواست اقامت دائم را نمایید.

در صورتیکه از طریق ازدواج با فردی که دارای پاسپورت و ملیت ترکیه ای است برای اقامت اقدام می کنید چند نکته باید رعایت گردد
ازدواج سوری نباشد حتی المقدور مدارکی جهت اثبات سوری نبودن ازدواج بایستی ارائه گردد
فردی که با آن ازدواج می کنید در ترکیه به صورت پناهنده نباشد
ممکن است پروسه کسب اقامت از طریق ازدواج ( ویزای پیوستن به همسر) حدود ۳ تا ۵ سال زمان ببرد که شما در این مدت نمی توانید در ترکیه اقامت داشته باشید و تنها می توانید از طریق توریستی به ترکیه سفر کنید. ضمنا مدت اقامت شما به روش توریستی به هیچ عنوان نبایستی بیش از ۸۹ روز باشد.

اقامت از طریق سرمایه گذاری: با ثبت شرکت و فعالیت در ترکیه شما می توانید پس از ۵ سال اقامت این کشور را بدست آورید. در نظر داشته باشید فعال بودن شرکت در مدت ۵ سال برای کسب اقامت الزامی می باشد.

در صورتیکه تمایل به اخذ اقامت از طریق دانشجویی و یا اقامت دائم را دارید مشاوران ایرانی و ترک زبان ما در تهران و وکیل ترک زبان ما در ترکیه امور مربوط به این کار را برای شما با کمترین هزینه ممکن انجام می دهند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×