اخبار نساجی

پشت پرده گرانی‌ها اعلام شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

وزارت جهادکشاورزی پشت پرده گرانی‌های اخیر را اعلام کرد.

وزارت جهادکشاورزی در پاسخ به اظهارات اخیر معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر “واگذاری بخش از اختیارات وزارت جهادکشاورزی به وزارت صنعت، معدن و تجارت” اعلام کرد: مسئولیت تنظیم بازار فرآورده های پروتئینی و سایر اقلام از ۱۵ دی ماه سال ۸۸ طی نامه شماره ۲۰۱۱۷۱/۴۳۸۲۷ تاکنون برعهده وزارت بازرگانی سابق و صنعت، معدن و تجارت فعلی بوده است و ارتباطی به مصوبات اخیر ندارد.

در همین راستا، شرکت پشتیبانی امور دام طی نامه شماره ۳۴۲۱۴/۲۰۶ مورخ ۳/۷/۸۹ از وزارت جهاد کشاورزی منفک و به وزارت صنعت، معدن و تجارت منتقل شده است.

وزارت جهادکشاورزی با رد اظهارات معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرده است: این اظهارات با هدف انحراف افکار عمومی و فرار از پاسخگویی در خصوص اعمال سیاسته‌ای نادرست تنظیم بازار در ماههای اخیر که سبب ضربه به تولید ملی و واردات بی رویه و افزایش قیمت کالاهای اساسی کشاورزی، صنعتی، خدماتی، لوازم خانگی و … شده، بیان شده است.

محمدعلی ضیغمی معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت روز گذشته از واگذاری بخشی از اختیارات وزارت جهادکشاورزی به وزارت صنعت، معدن و تجارت از سوی دولت خبر داده و گفته بود: در پی اختلالی که در تامین بخشی از نهاده‌های کشاورزی صورت گرفت، موضوع کاهش قیمتها از هفته گذشته بر اساس وعده وزیر صنعت در دستور کار قرار گرفته است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×