اخبار نساجی

نمایندگان سئوال‌کننده از توضیحات وزیر اقتصاد قانع نشدند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

نمایندگان سئوال‌کننده از توضیحات وزیر اقتصاد قانع نشدند

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون هر ۳ نماینده سئوال کننده از توضیحات وزیر اقتصاد قانع نشدند.

ابراهیم نکو دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در باره جلسه عصر امروز (سه شنبه) کمیسیون متبوعش اظهار داشت: جلسه امروز با تاخیر شروع شد و حسینی وزیر اقتصاد و دارایی به کمیسیون آمد تا به سؤال ۳ تن از نمایندگان پاسخ بدهد.

وی افزود: اولین سؤال را آقای بنی هاشمی در مورد پیش فروش مغازه‌های در حال ساخت پدیده شاندیز مطرح کرد و گفت که چه تضمین معتبری به خریداران وجود دارد که وزیر این سؤال را مربوط به حوزه خود ندانست و نماینده سئوال کننده قانع نشد و گفت که از طریق ریاست کمیسیون اقتصادی این موضوع را پیگیری می کنم.

نکو تصریح کرد: آقای حیدرپور نیز در مورد علت اجرا نشدن مکاتبات دولت در خصوص معاف بودن مسکن مهر از مالیات سؤالی پرسید که وزیر توضیحاتی را داد و حیدر‌پور نیز قانع نشد و خواستار حضور وزیر در صحن علنی مجلس برای پاسخ به این سؤال شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نحوه نظارت و حراست وزارت اقتصاد بر سهام ممتاز مخابرات و تکلیف مجمع استان‌های کشور آخرین سؤالی بود که توسط بهروز نعمتی از وزیر اقتصاد پرسیده شد و در نهایت نعمتی نیز قانع نشد اما به دلیل درخواست برخی از اعضای هیئت رئیسه سؤال خود را پس گرفت.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×